تخریب سوله در منطقه ۱۰ شهری اصفهان+ فیلم/پاسخ مسئولان

فیلمی از سوی یکی از شهروندان در خصوص تخریب سوله در یکی از مناطق شهری اصفهان برای این خبرگزاری ارسال شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در فیلم ارسالی از طرف یکی از شهروندان به این خبرگزاری، تخریب سوله در منطقه ۱۰ شهری اصفهان واقع در محدوده شش‌راه دیده می‌شود.

تخریب پلاک‌های تملک شده از سوی شهرداری برای احداث میدان شش‌راه

بر اساس پیگیری‌های خبرنگار ایمنا، داوود بحیرایی مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان اظهار کرد: با توجه به اینکه میدان شش‌راه حدود ۳۰ سال قبل طراحی شده است و حجم ترافیک عبوری از آن در سال‌های اخیر افزایش یافته است، لزوم تعریض و ساماندهی آن احساس می‌شد.

وی ادامه داد: طبق طرح توسعه میدان شش راه، بعضی از املاک اطراف این میدان در توافق با مالک آزادسازی و بخشی دیگر طبق ماده هشت قانون شهرداری‌ها آزادسازی شد.

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: امروز – یک‌شنبه سی‌ام مردادماه- تخریب پلاک‌های تملک شده از سوی شهرداری، در حال انجام است تا با توجه به انتخاب پیمانکار، عملیات اجرایی احداث میدان شش‌راه آغاز شود.

وی با بیان اینکه در فاز بعدی میدان شش‌راه، تعریض خیابان شهید منصور رئیسی انجام می‌شود، تاکید کرد: با توجه به طرح موجود، میدان قدس نیز در ورودی حصه جنوبی احداث می‌شود.

شهروندان می‌توانند مشکلات خود را از طریق تماس با شماره تلفن ۸_۳۵۵۴۴۱۱۲ در اختیار این رسانه قرار دهند؛ دستگاه‌ها و نهادهای مسئول نیز می‌توانند برای پاسخ‌گویی به شهروندان از همین طریق اقدام کنند.

کد خبر 598354

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.