وین رونی علیه کریس رونالدو!

روزنامه‌های ورزشی امروز صبح کشور انگلیس، خبرهای مختلفی را پوشش داده‌اند که خواندن آن خالی از لطف نیست.

به گزارش خبرنگار ایمنا، روزنامه‌های مختلف انگلیسی خبرهای ورزشی این کشور را به صورت روزانه در یک بسته خبری مورد بررسی قرار داده‌اند که از نقل و انتقالات گرفته تا خبرهایی درخصوص سایر رشته‌ها تحت پوشش آن است.

بسته خبری امروز _یکشنبه سی‌ام مردادماه ۱۴۰۱_ به شرح زیر است:

میل:

* منچستریونایتد در راه تلاش برای جذب کریستین پولیشیچ از چلسی ناامید شده است.

* بازیکن‌های منچستریونایتد معتقدند خرید ۷۰ میلیون پوندی کاسمیرو موهبتی بوده که باشگاه از خیلی وقت پیش به آن نیاز داشته است.

* آنتونی، ستاره آژاکس پس از اینکه مجبور شد در میان علاقه شیاطین سرخ برای انتقال به این باشگاه، به تنهایی تمرین کند، انتقال به منچستریونایتد را رد کرد.

تلگراف:

* مقدار پول مالیات دهندگانی که به باشگاه‌های راگبی لیگ برتر برای جلوگیری از ورشکستگی آن‌ها سرازیر می‌شود، بیش از دو برابر تخمین‌های اولیه و به ۱۲۴ میلیون پوند رسیده است.

سان:

* طبق گزارش‌های موجود، منچستریونایتد به دنبال جذب یان سومر دروازبان ملی پوش سوئیس است.

* جیمز گارنر، هافبک ۲۱ ساله منچستریونایتد که هرگز یک بازی هم در لیگ برتر برای آن‌ها انجام نداده، مورد توجه تاتنهام، لیدز و ساوتهمپتون است.

* اورتون به این امید که کودی گاکپو وینگر هلندی از آژاکس جدا و وارد بازار نقل و انتقالات شود، چشم دوخته است تا جذبش کند.

* به آژاکس گفته شده که هیچ شانسی برای بازگرداندن دوی فن دبیک به هلند وجود ندارد، زیرا اریک تن هاخ متقاعد شده است که او هنوز می‌تواند نقشی کلیدی در منچستریونایتد ایفا کند.

* کریستال پالاس آماده است تا بوباکاری سوماره، بازیکن نیکمت نشین لستر را جذب کند.

میرر:

* پس از اینکه مالکان باشگاه به اریک تن هاخ چراغ سبز نشان دادند تا راه خود را برای خروج از بحرانی که اولدترافورد را فرا گرفته است باز کند، منچستریونایتد به دنبال معامله برای فرنکی دی یونگ، آنتونی و کودی گاکپو ادامه می‌دهد.

* حرکت منچستریونایتد برای جذب کاسمیرو می‌تواند باعث شود اسکات مک تومینای تابستان امسال باشگاه را ترک کند و تعدادی از باشگاه‌ها از قبل به جذب او علاقه‌مند شده‌اند.

* پس از اینکه بازیکنان خواسته‌های سرمربی شیاطین سرخ را در مقابل برنتفورد نادیده گرفتند، اریک تن هاخ علناً به ستاره‌هایش در منچستریونایتد دستور داد تا از برنامه تاکتیکی او در برابر لیورپول پیروی کنند.

اکسپرس:

* منچستریونایتد امیدوار است که آنتونی را به پنجمین خرید خود در پنجره نقل و انتقالات تابستانی تبدیل کند و کاسمیرو آماده است به تایرل مالاسیا، لیساندرو مارتینز و کریستین اریکسن در اولدترافورد اضافه شود.

* حکیم زیخ مهاجم چلسی آماده بازگشت به آژاکس است و این می‌تواند به منچستریونایتد در جذب آنتونی کمک کند.

تایمز:

* وین رونی می‌گوید اریک تن هاخ باید کریستیانو رونالدو و مارکوس راشفورد را برای بازی دوشنبه‌شب منچستریونایتد مقابل لیورپول کنار بگذارد.

اتلتیک:

* چلسی پس از یک مورد ادعایی توهین نژادپرستانه به هیونگ مین سون تاتنهام در جریان تساوی ۲-۲ یکشنبه گذشته در استمفوردبریج، یک تماشاگرش را که دارنده بلیت کل فصل بود را محروم کرد.

دیلی رکورد:

* کیوگو فوروهاشی امیدوار است سلتیک در قرعه کشی روز پنجشنبه لیگ قهرمانان اروپا یکی از باشگاه‌های بزرگ اروپا روبه‌رو شود و از بارسلونا، منچسترسیتی، رئال مادرید و لیورپول به عنوان حریفان رویایی نام برد.

سان اسکاتلند:

* جیمز تاورنیر، کاپیتان رنجرز پس از تساوی ۲-۲ مقابل هیبرنیان، هم‌تیمی خود، آلفردو مورلوس و مسئولان مسابقه را به شدت مورد انتقاد قرار داد.

کد خبر 598311

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.