تبدیل وضعیت ایثارگران در شهرداری در حال انجام است/ ضرورت تاسیس خانه ایثارگران

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: تبدیل وضعیت ایثارگران در شهرداری در حال انجام است تا قدردان تمام همکاران ایثارگر و جانباز باشیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمد نورصالحی صبح امروز _یکشنبه سی‌ام مردادماه_ در جلسه علنی شورای اسلامی شهر با اشاره به سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی، اظهار کرد: شورای ششم آمادگی دارد تا هر اقدامی را در راستای تکریم آزادگان به‌ویژه ایثارگران حوزه مدیریت شهری، انجام دهد.

وی با اشاره به تجلیل از آزادگان فعال در بخش‌های مختلف شهرداری، ادامه داد: دعوت از آزادگان و تقدیر از آنها در صحن علنی شورای اسلامی شهر، همواره دغدغه تمام اعضای شورای اسلامی شهر بوده است.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به پیگیری اعضای شورای ششم شهر در خصوص اجرای قوانین ویژه ایثارگران، گفت: تبدیل وضعیت ایثارگران در شهرداری در حال انجام است تا قدردان تمام همکاران ایثارگر و جانباز باشیم، زیرا تمام آنها الگویی در خدمت به مردم هستند.

وی با اشاره به پیشنهاد اعضای شورای اسلامی شهر در خصوص ایجاد خانه آزادگان، خاطرنشان کرد: معتقدم باید خانه ایثارگران در شهر ایجاد و همه زیرمجموعه‌های ایثارگری را شامل شود.

کد خبر 598288

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.