شبهه‌زدایی و تبیین امامت از تاکیدهای مقام معظم رهبری است

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: یکی از مطالبات جدی مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) که با تأکیدهای مضاعف بر گام انقلاب و جهاد تبیین پافشاری دارند، شبهه‌زدایی و تبیین امامت است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عادل اعظم‌انهر، امروز _یکشنبه سی‌ام مردادماه_ در هشتادوچهارمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر ارومیه، به مناسبت هفته تشکل‌ها اظهار کرد: استفاده از واژه جهاد در دستور جهاد تبیین نشان‌دهنده آن است که مدیران فرهنگی دستگاه‌ها برای تبیین ارزش‌ها و رفع شبهات باید مجاهدانه وارد عمل شوند.

وی در خصوص انتظار و اولویت‌بندی اقدامات متولیان و مدیران فرهنگی، ادامه داد: باید اقدامات بر زمین مانده فرهنگی را در اولویت کاری خود قرار دهیم تا شاهد نتایج مؤثر آن در شهر باشیم.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: یکی از مطالبات جدی مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) که با تأکیدهای مضاعف بر گام دوم انقلاب و جهاد تبیین پافشاری دارند، بحث شبهه‌زدایی و تبیین امامت است.

وی تصریح کرد: اقدامات خوب و مثبت بسیاری در این زمینه انجام شده است، اما تا مقصد فاصله بسیاری داریم، لذا باید تلاش کنیم تا گام‌های مؤثری در این راستا برداشته شود.

نبود شفافیت زمینه‌ساز بروز تخلفات در مدیریت شهری است

نقی کریمی، رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه نیز در صحن علنی شورای اسلامی شهر، اظهار کرد: شهرداری اکنون در وضعیت اصلاح ساختار مالی از جمله خزانه‌داری متمرکز قرار دارد و تلاش مدیران شهری در این راستا قابل تقدیر است.

وی در خصوص لزوم ایجاد شفافیت و ارتقای سلامت اداری در مدیریت شهری، ادامه داد: شفافیت نداشتن در سیستم مالی شهرداری‌ها زمینه‌ساز بروز تخلفات است.

رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه با اشاره به تغییرات ایجاد شده در شورای ششم ارومیه، گفت: بر اساس دستورالعمل وزارت کشور، تغییر و تحول شورای جدید و قدیم را خواستار شدم.

وی اضافه کرد: باید فضای پادگان سابق لشکر ۶۴ ارتش را مشابه میدان امام اصفهان به فضای جذب گردشگر در محدوده داخل شهر تبدیل کنیم. مقرر شد در خصوص تعیین کاربری جدید پادگان به فضای گردشگری، کارگروه ویژه‌ای تشکیل و با بهره‌گیری از مطالعات مهندسان مشاور مختلف پیشنهادهای خود را جهت دریافت تصمیم لازم به شورای اسلامی شهر ارائه کنند.

کد خبر 598250

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.