ورزشگاه فولادشهر برای ذوب‌آهن است، اجاره ندهید!/ توقعات از ما خیلی بالا نباشد

«تمام تلاش‌ خود را برای ذوب‌آهن انجام می‌دهیم تا رتبه‌ خوبی در پایان فصل به‌دست بیاید؛ خیال هواداران راحت باشد که برای این پیراهن می‌جنگیم و امیدوارم تلاشمان نتیجه دهد، اما توقعات نیز نباید خیلی بالا برود.»

به گزارش خبرنگار ایمنا، با گذشت دو هفته از رقابت‌های فصل بیست‌ودوم لیگ‌برتر فوتبال ایران، تیم ذوب‌آهن اصفهان با دو تساوی در جدال‌های سخت و حساس برابر پرسپولیس و تراکتور دو امتیاز کسب کرده است. با حامد نورمحمدی مدافع قلب خط‌دفاعی ذوبی‌ها، درخصوص این دو بازی و دیدار هفته آینده‌شان مقابل مس رفسنجان گفت‌وگویی داشته‌ایم که در ادامه خواهید خواند:

ابتدا در رابطه با دیدار مقابل تراکتور بگویید؛ در کمال بدشانسی دقیقه ۹۷ پیروزی را با تساوی عوض کردید

روز جمعه بازی خیلی‌خوبی مقابل تراکتور به نمایش گذاشتیم و در نیمه‌اول به همان چیزی که می‌خواستیم نیز رسیدیم؛ در نیمه‌دوم نیز با توجه به نتیجه مقداری عقب نشستیم و دفاع تیمی خیلی‌خوبی انجام دادیم اما متأسفانه بازی با تراکتور، روز پر مصدومیتی بود و تمام تعویض‌های ما به‌صورت اجباری انجام شد.

در دقیقه ۹۰ نیز آرمان اکوان به‌دلیل ضربه‌ای که به سر او برخورد کرد، نتوانست به بازی ادامه بدهد و عملاً هفت دقیقه آخر را ۱۰ نفره مقابل تراکتور بازی کردیم؛ به همین دلیل در ثانیه‌های پایانی مسابقه، تمرکزمان از بین رفت و از همان نقطه ضربه خوردیم و بازی مساوی شد.

مهدی تارتار اعتراض زیادی بر سر تعویض‌هایتان داشت؛ ماجرا چه بود؟

داور چهارم بر سر تعویض‌هایمان تعلل می‌کرد؛ به همین دلیل یک تعویض ما سوخت و حدود ۱۰ الی ۱۵ دقیقه کل بازی را ۱۰ نفره برابر تراکتور انجام دادیم. در نیمه‌اول تعویض باقرپسند حداقل هفت دقیقه حداقل طول کشید؛ من که بیرون نبودم و پرس‌وجویی در این خصوص نکردم اما نکته مشهود در زمین، دیر انجام‌شدن تعویض‌هایمان بود.

به‌نظر می‌رسید برای پیروزی به‌میدان رفته‌اید اما مقاومتتان شکست

تارتار تاکید داشت که برای کسب سه‌امتیاز باید بازی کنیم و این از سبک بازی ما مشهود بود؛ بازی سنگین و سختی بود اما روز خوبی را پشت‌سر گذاشتیم و متأسفانه برایمان تلخ تمام شد.

مصدومان زیادی که رخ داد روی تیمتان اثر منفی نگذاشت؟ وضعیت باقرپسند چگونه است؟

از آخرین وضعیت باقرپسند پرس‌وجو کردم و گویا زانویش مشکوک به پارگی رباط‌صلیبی است؛ این مسئله در بازی نیز در روحیه تیممان تأثیر گذاشت‌. حتی گوش پویا پورعلی ۹ بخیه خورد اما بازی کرد، سیدمحمد قریشی و آرمان اکوان نیز به‌دلیل مصدومیت بیرون رفتند. بازی با تراکتور واقعاً پربرخورد بود و ما نیز تلفات دادیم.

در همین دو هفته ابتدایی بازی‌های سخت و بزرگی را نیز برگزار کردید نظرتان چیست؟ هفته آینده نیز با مس رفسنجان بازی دارید آن را چگونه می‌بینید؟

به‌هرحال با این تیم‌ها باید همیشه بازی کنیم؛ هفته‌اش فرقی نمی‌کند، شاید اواسط فصل بازی مقابل چنین تیم‌هایی بدتر باشد اما در هر صورت فرقی به‌حال ما نمی‌کند، ما بازی خودمان را انجام می‌دهیم و از هیچ حریفی نیز هراس نداریم.

دیدار هفته بعدمان مقابل تیم پرمهره مس رفسنجان خواهد بود که دیدار خانگی ما است و به‌هر ترتیبی باید سه امتیاز را از آن خود کنیم.

به‌نظر می‌رسد کیفیت چمن فولادشهر مانند همیشه نیست، موافقید؟

کیفیت چمن زمین فولادشهر نسبت به هفته‌های آخر لیگ پارسال پایین آمده است، پارسال هم برای یک مقطع طولانی زمین فولادشهر خراب بود تا اینکه اواخر فصل به کیفیت خیلی‌خوبی رسید. در بازی‌های تدارکاتی امسال هم کیفیت خوبی داشت اما در بازی اول فصل شرایط آن‌طورکه انتظار داشتیم نبود.

نمی‌دانم در زمین فولادشهر بازی دیگری برگزار می‌شود یا نه! به‌هرحال ورزشگاه اختصاصی ما است و نباید به سایر تیم‌ها اجاره بازی در آن داده شود، چراکه کار درستی نیست. احساس می‌کنم یکی دو تیم دیگر در ورزشگاه ما بازی می‌کنند که کیفیت چمن پایین می‌آید. امیدوارم کیفیت چمن مانند اواخر سال گذشته شود؛ زیرا روی بازی‌هایمان تأثیر می‌گذارد و باید حداکثر امتیاز را در دیدارهای خانگی‌مان بگیریم.

پیش‌بینی و خواسته‌تان در بحث قضاوت داوران چه چیزی است؟

از نظر داوری که پارسال واقعاً اذیت شدیم و فکر می‌کنم بیشترین ضربه را خصوصاً در بازی‌های خانگی خودمان در بین سایر تیم‌ها از داوری خوردیم. امیدوارم این اتفاقات امسال تکرار نشود و آن روی داوری را ببینیم؛ یعنی نه به‌ضرر ما سوت زده شود و نه به‌سود ما، عدالت برقرار شود برایمان کافی است.

فکر می‌کنید بتوانید جایگاهی بهتر از فصل گذشته کسب کنید؟

این فصل لیگ سخت‌تری نسبت به پارسال داریم، باشگاه‌ها هزینه خیلی‌زیادی کرده‌اند، ۶ تیم بالایی ما که هزینه‌هایشان سرسام‌آور بوده و تیم‌های پایین‌تر از ما در فصل پیش نیز با همین شرایط پا به لیگ گذاشته‌اند که یکی تراکتور است. رسیدن به جایگاه فصل پیش نیز خیلی سخت است؛ البته نگاهی هم به بالای جدول داریم نمی‌توان گفت هدف این‌چنینی نداریم اما لیگ واقعاً پرفشاری داریم.

نباید توقعات خیلی بالا برود و فشارهای زیاد نتیجه بالعکسی داشته باشد. تمام تلاش‌مان را در فصل‌جاری برای رتبه‌های بالایی جدول خواهیم کرد.

صحبت پایانی؟

به هواداران ذوب‌آهن قول می‌دهم تمام تلاش‌مان را برای این تیم انجام خواهیم داد و خیالشان راحت باشد که برای این پیراهن صددرصد توانمان را خواهیم گذاشت؛ امیدوارم همراه با نتیجه باشد.

کد خبر 598231

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.