مهم‌ترین اخبار حوادث امروز ایمنا؛ ۲۹ مردادماه

مهم‌ترین اخبار حوادث امروز ایمنا نظیر کشف اجساد نوجوانان فوتبالیست بعد از سه روز در ساحل، حمله مسلحانه به یک خانه، آدم‌ربایی و شکنجه در ملکان، پشت‌پرده خبر خودکشی یک زندانی زن در ارومیه و درگیری هولناک به قیمت جان پاکبان تمام شد را در زیر بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهم‌ترین اخبار حوادث امروز _شنبه بیست‌ونهم مردادماه_ به شرح ذیل است:

رئیس هیئت نجات‌غریق مازندران از پیدا شدن جسد دو نوجوان در آب‌های ساحلی این استان خبر داد.

بیشتر بخوانید

در اواخر تیرماه سال جاری خبری درخصوص تیراندازی راکب و دو ترک‌نشین یک دستگاه موتورسیکلت به اهالی یک واحد مسکونی در حوالی خیابان پیروزی دریافت کردیم و موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

بیشتر بخوانید

رئیس پلیس فتای تهران بزرگ از بازداشت فردی که با ترفند خریدوفروش ارز دیجیتال، اقدام به کلاهبرداری از شهروندان کرده بود، خبر داد.

بیشتر بخوانید

درپی ارجاع یک فقره پرونده آدم‌ربایی به پلیس آگاهی، بررسی موضوع در دستور کار مأموران قرار گرفت. بررسی‌های اولیه حاکی از این بود که یکی از شهروندان درحال رانندگی بوده و دو نفر ناشناس اقدام به ربودن نامبرده کرده و پس از ضرب و شتم، او را در یکی از نقاط شهر مخفی کرده بودند.

بیشتر بخوانید

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر فراجا از انهدام باند بین‌المللی قاچاق و ترانزیت کوکائین از کشورهای آمریکای جنوبی به ایران و دستگیری دو تبعه خارجی خبر داد.

بیشتر بخوانید

رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی خودکشی یک زندانی زن در زندان ارومیه را تکذیب کرد.

بیشتر بخوانید

عاملان یک نزاع مسلحانه هولناک که با شلیک گلوله به سمت یکدیگر، مرگ دلخراش پاکبان بی‌گناهی را رقم زده بودند، با دستور قاضی ویژه قتل عمد مشهد به محل وقوع جنایت هدایت شدند تا صحنه قتل را مقابل دوربین قوه قضائیه بازسازی کنند. به همین دلیل دو طرف خیابان کشمیری ۶۲ در شهرک مهرگان با نوار «ورود به صحنه جرم ممنوع» بسته شد و محیط مذکور توسط نیروهای انتظامی احاطه شد.

بیشتر بخوانید

بالاخره پس از ماه‌ها انتظار و وقفه به دلیل نقص در پرونده و تکمیل نظریه کارشناسی، پرونده سقوط هواپیمای اوکراینی در شرف بررسی مجدد ظرف چند روز آینده در دادگاه قرار می‌گیرد.

بیشتر بخوانید

کد خبر 598226

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.