احداث پارک و توسعه فضای سبز بلوار جهان‌آرا در بندرعباس

مدیر منطقه دو شهرداری بندرعباس گفت: عملیات عمرانی برای زیباسازی، توسعه فضای شهری، ایجاد پارک محله‌ای و فضای سبز، بلوار جهان‌آرای این کلان‌شهر در حال اجرا است.

مهدی احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: احداث پارک محله‌ای شهدای محیط بان و فضای سبز به وسعت ۱۳۴۱ مترمربع در بلوار جهان‌آرا با همکاری سازمان سیما، منظر و فضای سبز، حوزه عمرانی و خدمات شهری شهرداری منطقه دو آغاز شد.

وی افزود: از جمله اقداماتی که در بازدیدهای دوره‌ای شهردار بندرعباس در دستور کار شهرداری منطقه دو قرار گرفت، احداث پارک محله‌ای و فضای سبز در بلوار جهان آرا بوده است.

مدیر منطقه دو شهرداری بندرعباس با بیان اینکه زمین‌های خالی و فضاهای رها شده در سطح شهر می‌تواند به محیطی بکر و مکانی مناسب تبدیل شود، تصریح کرد: پارک‌ها و فضاهای سبز با طراحی زیبا و ایده‌پردازی مناسب به هویت و پویایی شهر کمک می‌کند.

وی گفت: در راستای احداث پارک محله‌ای شهدای محیط‌بان اقداماتی از جمله اجرای ۹۱۰ متر اینتر لاک، ۲۱۰ متر جدول‌کشی، توسعه پیاده‌رو و اصلاح جدول، خاکبرداری و تسطیح، همچنین برق‌رسانی و آب‌رسانی بوستان توسط شهرداری منطقه دو انجام شده است.

احمدی تصریح کرد: سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری تاکنون برای احداث پارک محله‌ای شهدای محیط‌بان همکاری بسیاری داشته است و نخاله‌برداری باغچه‌ها، نصب لوله محافظ آب و برق و همچنین خاکریزی پارک از جمله اقدامات شده توسط این سازمان بوده است.

وی خاطرنشان کرد: در سال جاری با توجه به اهداف و برنامه‌ریزی‌ها در خصوص افزایش سرانه فضای سبز شهری و به‌منظور توسعه و ترویج نشاط اجتماعی شهروندان، عملیات احداث بوستان‌های محله‌ای و فضای سبز شهری در دستور کار قرار گرفته است.

کد خبر 598217

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.