تحویل دفترچه‌ سرمایه‌گذاری شهرداری به اتاق بازرگانی اصفهان

شهردار گلپایگان گفت: دفترچه سرمایه‌گذاری شهرداری گلپایگان با ۲۷ عنوان طرح، تحویل اتاق بازرگانی استان اصفهان شد.

پیمان شکرزاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: شهرداری در راستای جذب سرمایه‌گذار، کتابچه سرمایه‌گذاری شهرداری گلپایگان را با ۲۷ عنوان طرح سرمایه‌گذاری در زمینه‌های گردشگری، تجاری، کشاورزی و صنعتی، تحویل اتاق بازرگانی استان اصفهان داد تا آشنایی کامل با پروژه‌های سرمایه‌گذاری شهرداری میسر شود.

وی با بیان اینکه در راستای جذب سرمایه‌گذار مشارکت مردم اهمیت زیادی دارد، افزود: جهاد کشاورزی و صنعت، معدن و تجارت نیز تعدادی پروژه اضافه خواهند کرد تا یک پک کامل داشته باشیم.

شهردار گلپایگان خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه اتاق بازرگانی استان فعالیت جدیدی در جذب سرمایه‌گذار آغاز کرده، شهرداری گلپایگان از شهرداری‌های پیشتاز در استان است که همکاری خوبی با اتاق بازرگانی برای معرفی پروژه‌های سرمایه‌گذاری به سرمایه‌گذران دارد.

شکرزاده تصریح کرد: با توجه به اینکه دایرةالمعارف بازرگانی کشور در اتاق بازرگانی شکل می‌گیرد؛ بنابراین شهرداری با هدف تسریع در روند مجوزها، معرفی پروژه‌های سرمایه‌گذاری در استان و کشور، همچنین برقراری ارتباط با اتاق‌های بازرگانیِ مرتبط با استان، چین و روسیه، با تسهیل در روند اداری و کاری، شرایط را برای ورود سرمایه‌گذار مهیا می‌کند.

کد خبر 598206

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.