۳۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۵
تبلت Xiaoxin Pad Pro 2022 لنوو معرفی شد

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که تبلت Xiaoxin Pad Pro 2022 لنوو با نمایشگر ۱۲۰ هرتزی OLED معرفی شد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شرکت لنوو تبلت Xiaoxin Pad Pro 2022 را همراه با گوشی گیمینگ Legion Y70 در چین معرفی کرد؛ این دستگاه در واقع به عنوان جانشین Xiaoxin Pad Pro 2021 ارائه می‌شود و با تبلت‌های شرکت‌های رقیب مانند شیائومی، ویوو، اوپو و هواوی رقابت می‌کند. لنوو Xiaoxin Pad pro 2022 از نمایشگر ۱۱.۲ اینچی OLED با وضوح 2.5K بهره می‌برد؛ نرخ نوسازی این صفحه‌نمایش ۱۲۰ هرتز است و حداکثر روشنایی آن به ۶۰۰ نیت می‌رسد.

تبلت Xiaoxin Pad Pro 2022 از فناوری HDR10 Plus و «دالبی‌ویژن» پشتیبانی می‌کند و با قلم Xiaoxin و صفحه‌کلید سازگار است. این دستگاه در بخش صوتی به بلندگوهای چهارگانه JBL مجهز شده است که «دالبی‌اتموس» آن‌ها را تنظیم کرده است. تبلت ذکر شده در دو نسخه به فروش می‌رسد که یکی از آن‌ها به تراشه اسنپدراگون ۸۷۰ کوالکام و دیگری به تراشه Kompanio 1300T مدیاتک مجهز شده است.

تبلت ذکر شده حداکثر از هشت گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی بهره می‌برد، باتری آن نیز ۸۲۰۰ میلی‌آمپر ساعتی است که از فناوری شارژ سریع ۶۸ وات پشتیبانی می‌کند. مدل ۱۲۸ گیگابایتی Xiaoxin Pad Pro 2022 با رم شش گیگابایت با قیمت حدود ۳۲۴ دلار عرضه می‌شود و نسخه ۱۲۸ گیگابایتی با رم هشت گیگابایت و تراشه اسنپدراگون با برچسب قیمت ۳۶۸ دلار به فروش می‌رسد.

کد خبر 598185

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.