هدست واقعیت مجازی لنوو Legion VR700 معرفی شد

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که هدست واقعیت مجازی لنوو Legion VR700 با تراشه XR2 کوالکام معرفی شد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، لنوو هدست واقعیت مجازی خود موسوم به Legion VR700 را برای بازار چین معرفی کرده است؛ این محصول از تراشه Snapdragon XR2 کوالکام استفاده می‌کند و در کنار آن هشت گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی در نظر گرفته شده است. هدست ذکر شده از صفحه‌نمایش LCD با نرخ پاسخ‌گویی بسیار سریع بهره می‌برد و حداکثر وضوح آن به ۱۹۲۰ * ۳۶۶۴ پیکسل می‌رسد و علاوه بر این از نرخ نوسازی ۷۲ تا ۹۰ هرتز پشتیبانی می‌کند.

هدست واقعیت مجازی لنوو Legion VR700 از طراحی مشابه با سری Rescuer این شرکت بهره می‌برد و پهنای باند ویدئوی دستگاه به میزان قابل‌توجهی افزایش یافته است. علاوه بر این سرعت عملکرد هوش مصنوعی این محصول ۱۱ برابر و وضوح آن ۱۰ برابر بهتر شده است. گجت ذکر شده از استاندارد iQUT 2.0 و منابع شبکه iQIYI پشتیبانی می‌کند.

هدست واقعیت مجازی لنوو Legion VR700 از طراحی کلاه‌دار استفاده می‌کند و وزن دستگاه در بخش جلو و پشت آن به دقت بهینه‌سازی شده است. این دستگاه حتی در استفاده‌های طولانی مدت مشکل خاصی برای کاربر ایجاد نخواهد کرد. ماسک عریض و نرم جلوی هدست نیز به ایجاد تجربه‌ای طبیعی‌تر و راحت‌تر کمک می‌کند. این محصول همچنین از استریم سیمی و بی‌سیم پشتیبانی می‌کند و کاربران می‌توانند فقط با استفاده از یک برنامه داخلی، محتوای آن را روی دستگاه‌های دیگر پخش کنند.

کد خبر 598182

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.