شکایت ذوب‌آهن از اسدبیگی هفته گذشته به ثبت رسیده است

برخلاف ادعای برخی رسانه‌ها، بخش حقوقی باشگاه ذوب‌آهن نه امروز بلکه هفته گذشته، لایحه شکایت از سینا اسدبیگی را تنظیم و ثبت کرده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، پس از اینکه سینا اسدبیگی بازیکن چند فصل اخیر ذوب‌آهن با وجود تمدید قرارداد از جمع گاندوها جدا شد و با قراردادی سه‌ساله به پرسپولیس پیوست؛ ذوب‌آهن ادعا کرد که اسدبیگی با این باشگاه قرارداد دارد و جدایی از ذوب‌آهن و پیوستنش به پرسپولیس غیرقانونی بوده است.

ذوب‌آهن همچنین اعلام کرد قطعاً این موضوع را پیگیری و از سینا اسدبیگی شکایت می‌کند و در صورت بازی‌کردن اسدبیگی برای قرمزها، از پرسپولیس هم شکایت خواهد کرد؛ سرانجام بخش حقوقی باشگاه ذوب‌آهن پنج روز پیش با تنظیم لایحه‌ای، پرونده اسدبیگی را با ثبت شکایت در کمیته‌انضباطی وارد مراحل قضایی کرد.

بدین ترتیب برخلاف ادعای برخی رسانه‌ها، شکایت ذوب‌آهن از پرونده اسدبیگی مربوط به امروز نیست و هفته گذشته این لایحه تنظیم و به ثبت رسیده است.

گفتنی است امروز نیز باشگاه فولاد خوزستان از باشگاه پرسپولیس به‌دلیل استفاده غیرقانونی از سینا اسدبیگی در بازی شب گذشته برابر این تیم، به کمیته‌انضباطی فدراسیون‌فوتبال شکایت کرد.

کد خبر 598144

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.