از حمله مسلحانه به یک خانه تا آدم ربایی و شکنجه در ملکان

حمله مسلحانه به یک خانه، انهدام باند بین‌المللی ترانزیت کوکائین، آدم ربایی و شکنجه در ملکان، درگیری هولناک به قیمت جان پاکبان تمام شد، شلیک مرگ به یک بیگناه در مرغداری و مرگ هولناک یک زن در جریان عمل لیپوساکشن را در بسته خبری حوادث ایمنا بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سرگرد محمد زیدی معاون اجتماعی پلیس اطلاعات و امنیت عمومی تهران بزرگ، اظهار کرد: در اواخر تیرماه سال جاری خبری درخصوص تیراندازی راکب و دو ترک‌نشین یک دستگاه موتورسیکلت به اهالی یک واحد مسکونی در حوالی خیابان پیروزی دریافت کردیم و موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات میدانی و پایش اطلاعات به دست آمده، مشخص شد متهم اصلی پرونده یکی از ساکنان مجتمع مسکونی بوده که در چند وقت اخیر بر سر جای پارک خودرو با یکی از همسایگان درگیر و متعاقب آن با اجیر کردن دو تن از اراذل و اوباش سابقه‌دار با عربده‌کشی و تیراندازی با سلاح گرم بلافاصله از محل متواری شده‌اند.

معاون اجتماعی پلیس اطلاعات و امنیت عمومی تهران به شناسایی مخفیگاه متهم در یکی از شهرهای حاشیه تهران اشاره کرد و ادامه داد: سرانجام پس از تلاش‌های شبانه روزی مأموران این پلیس، هر سه متهم در مخفیگاه خود دستگیر و به پلیس امنیت عمومی منتقل شدند. در پی‌جویی‌های انتظامی هر سه متهم به جرم انتسابی اعتراف و برای سیر مراحل قضائی به دادسرا معرفی شدند.

انهدام باند بین‌المللی ترانزیت کوکائین

سردار مجید کریمی رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر فراجا، اظهار کرد: مأموران معاونت اطلاعات منطقه‌ای پلیس مبارزه با مواد مخدر فراجا در راستای برخورد با عناصر اصلی و باندهای بین‌المللی قاچاق موادمخدر، طی تبادل اطلاعات تخصصی که با پلیس یکی از کشورهای در مسیر ترانزیت انجام دادند، از فعالیت مجرمانه باند ترانزیت مواد مخدر توسط اتباع برخی از کشورهای واقع در آمریکای جنوبی به داخل جمهوری اسلامی ایران مطلع شدند و موضوع را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: با انجام اقدامات پیچیده فنی مشخص شد قاچاقچیان قصد دارند از طریق خطوط پروازی از مبدأ کشورهای آمریکای جنوبی و طی مسیر از چند کشور، مقادیری مواد مخدر را از طریق فرودگاه بین‌المللی حضرت امام خمینی (ره) وارد کشور کنند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فراجا تصریح کرد: با هوشیاری و رصد اطلاعاتی کارکنان معاونت اطلاعات منطقه‌ای پلیس مبارزه با مواد مخدر فراجا و نیز با همکاری پلیس مبارزه با مواد مخدر فرودگاه حضرت امام خمینی (ره)، دو تبعه خارجی که قصد داشتند بیش از شش کیلو کوکائین به ارزش تقریبی ۱۲۰ میلیارد ریال را به صورت جاساز در جداره‌های دوطرفه چمدان حمل البسه به داخل ایران ترانزیت کنند، طی یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شدند.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر پرونده درخصوص متهمان تشکیل و برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی ارسال شده و پیگیری‌های لازم برای دستگیری سایر متهم و یا متهمان این پرونده از طریق مبادی ذی‌ربط درحال انجام است.

آدم ربایی و شکنجه در ملکان

علی ریحانی فرمانده انتظامی شهرستان ملکان، اظهار کرد: درپی ارجاع یک فقره پرونده آدم‌ربایی به پلیس آگاهی، بررسی موضوع در دستور کار مأموران قرار گرفت. بررسی‌های اولیه حاکی از این بود که یکی از شهروندان درحال رانندگی بوده و دو نفر ناشناس اقدام به ربودن نامبرده کرده و پس از ضرب و شتم، او را در یکی از نقاط شهر مخفی کرده بودند.

وی افزود: بلافاصله مأموران پلیس‌های آگاهی و اطلاعات و امنیت عمومی شهرستان شناسایی متهمان را در دستور کار خود قرار داند و در کمتر از هشت ساعت آدم‌ربایان شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی دستگیر شدند و فرد ربوده شده آزاد شد. متهمان انگیزه خود از این اقدام را اختلاف حساب عنوان کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ملکان با اشاره به تکمیل پرونده و معرفی متهمان به مراجع قضائی، خاطرنشان کرد: امروز پلیس به میزانی از توانمندی دست یافته که مجرمان و اخلالگران در نظم و امنیت کشور را در کوتاه‌ترین زمان ممکن شناسایی و به مراجع قضائی معرفی می‌کند.

درگیری هولناک به قیمت جان پاکبان تمام شد

عاملان یک نزاع مسلحانه هولناک که با شلیک گلوله به سمت یکدیگر، مرگ دلخراش پاکبان بی‌گناهی را رقم زده بودند، با دستور قاضی ویژه قتل عمد مشهد به محل وقوع جنایت هدایت شدند تا صحنه قتل را مقابل دوربین قوه قضائیه بازسازی کنند. به همین دلیل دو طرف خیابان کشمیری ۶۲ در شهرک مهرگان با نوار «ورود به صحنه جرم ممنوع» بسته شد و محیط مذکور توسط نیروهای انتظامی احاطه شد.

طولی نکشید که دو متهم اصلی پرونده درحالی از خودروهای پلیس خارج شدند که دو سلاح کلت و کلاشینکف (خالی از گلوله) در اختیار آنها قرار گرفت. هنگامی که مقدمات بازسازی صحنه جنایت از سوی کارآگاهان اداره جنایی فراهم شد، متهمان با اشاره قاضی دکتر صادق صفری مقابل دوربین قوه قضائیه ایستادند تا به صورت عملی و عینی صحنه جنایت را به تصویر بکشند.

پس از تفهیم اتهام ارتکاب قتل عمدی از سوی قاضی شعبه ۲۰۸ دادسرای عمومی و انقلاب مشهد و تاکید بر اینکه متهمان مواظب اظهارات خود باشند و حقیقت ماجرا را بیان کنند، هادی – ص یکی از متهمان در حضور مقام قضائی گفت: اختلاف ما بر سر یک ملک بود که از مدتی قبل با هم درگیری داشتیم. روز قبل از حادثه نیز با «علی – ک» به نزاع پرداختیم به طوری که کار به کتک کاری کشید اما منزل خانواده علی- ک طوری بود که ما باید از مقابل منزل آنها در خیابان کشمیری عبور می‌کردیم با اتفاقی هم که روز قبل افتاده بود من یقین داشتم که او انتظار ما را می‌کشد تا انتقام روز قبل را بگیرد به همین دلیل اسلحه کلاشینکف را برداشتم تا اگر درگیری رخ داد آنها را بترسانم.

وقتی سوار بر خودروی پژو پارس به مقابل منزل آنها رسیدیم همین اتفاق هم افتاد او از خانه بیرون آمد و با داد و فریاد یک تیر هوایی شلیک کرد. من هم بلافاصله اسلحه را مسلح و یک گلوله به سمت دیوار شلیک کردم به طوری که به آنها اصابت نکند چراکه قصدم فقط ترساندن آنها بود اما علی- ک از ترس فرار کرد و در حال فرار لوله اسلحه کلت را به سمت عقب گرفته بود و به طرف ما شلیک می‌کرد که در این میان پاکبان وسط درگیری قرار گرفت و با اصابت گلوله‌هایی که شلیک می‌شد به زمین افتاد. ما هم با دیدن این صحنه ترسیدیم و از محل گریختیم اما خیلی زود خودم را به پلیس معرفی کردم چراکه من پاکبان را نمی‌شناختم و او بی گناه قربانی درگیری بین ما شده بود.

علی – ک متهم اصلی پرونده نیز پس از توصیه‌های مقام قضائی درباره بیان حقیقت ماجرا، مقابل دوربین قوه قضائیه قرار گرفت و درحالی که سلاح کلت کمری را در دست داشت به تشریح حادثه دلخراش هشتم اردیبهشت گذشته پرداخت و گفت: آن روز صبح وقتی از خانه بیرون آمدم، «هادی- ص» را سوار بر پژو پارس دیدم که مسلح بودند و به سوی من شلیک کردند. من هم که ترسیده بودم قصد داشتم از میان گلوله‌ها فرار کنم اما در همین حال لوله سلاح کلت را در خلاف جهت حرکتم گرفته بودم و مدام شلیک می‌کردم تا بتوانم جای امنی پیدا کنم که ناگهان دیدم پاکبان محله روی زمین افتاده است. من قصد کشتن او را نداشتم فقط بی هدف به پشت سرم شلیک می‌کردم تا بتوانم از چنگ شلیک‌های طرف مقابل بگریزم. این گزارش حاکی است، با پایان اعترافات متهمان در صحنه جنایت، قاضی دکتر صفری دستور انتقال آنها به زندان را صادر کرد تا این پرونده جنایی مراحل دیگر دادرسی را طی کند.

شلیک مرگ به یک بیگناه در مرغداری

یک نفر از کارگران نگهبان واحد مرغداری در روستای شهرک گاوداران زاهدان، طی روزهای گذشته درپی نزاع خانوادگی کارفرما با برادر و برادرزاده خود، مورد هدف تیراندازی قرار گرفت. از قرار معلوم کارگر جان باخته، «خداداد ریگی» نام دارد و گفته می‌شود او هیچ دخالتی در این نزاع خانوادگی نداشته است. منابع می‌گویند که سوءقصدکنندگان با اسلحه کلاشینکف به سمت یکدیگر گلوله شلیک کرده‌اند که متأسفانه یکی از این گلوله‌ها به کارگر نگهبان برخورد می‌کند.

مرگ هولناک یک زن در جریان عمل لیپوساکشن

روزهای پایانی هفته گذشته مردی با حضور در دادسرای جنایی تهران با طرح شکایتی گفت که همسرش بر اثر عمل جراحی لیپوساکشن فوت کرده‌است. او در تحقیقات گفت‌: همسر ۴۵ ساله‌ام تصادف کرد و مدتی خانه‌نشین شده و همین باعث اضافه وزنش شد. در اینستاگرام با کلینیک خصوصی در زمینه عمل لیپوساکشن آشنا شد.

پزشک اطمینان داد بیماران زیادی را جراحی کرده که همه در سلامت هستند. همسرم آن روز بعد از چند آزمایش برای جراحی لیپوساکشن به اتاق عمل رفت که این جراحی پنج ساعت طول کشید. نگران حال او بودیم که از مرگ همسرم خبر دادند و حالا از پزشک و تیم درمان کلینیک خصوصی شکایت دارم.

کد خبر 598142

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.