شهروندان مشکلات سامانه توسعه هوشمند شهر را گزارش دهند

قائم‌مقام مدیر شهرسازی الکترونیک شهرداری اصفهان با اشاره به خدمات سامانه هوشمند توسعه شهر، گفت: شهروندان می‌توانند با کلیک روی آیکون سامانه «پاسخگوی آنلاین»، مشکلات احتمالی سامانه را گزارش دهند و راهنمایی‌های لازم را دریافت کنند.

عباس افرادی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: سامانه هوشمند توسعه شهری در راستای ارائه خدمات غیرحضوری به شهروندان، راه‌اندازی شده است تا شهروندان اصفهانی بتوانند از خدمات غیرحضوری شهرداری استفاده کنند؛ از جمله خدمات این سامانه، ارائه خدمات مربوط به واحد شهرسازی است که در گام نخست فرایند گروه‌های پروانه ساختمانی در آن بارگذاری شد و امیدواریم پس از دریافت و پالایش بازخوردها از فرایندهای مختلف و فعالیت روی دیگر موارد، بتوانیم تمام فرایندها را گام به گام در اختیار شهروندان قرار دهیم.

وی تصریح کرد: سامانه توسعه هوشمند شهر روی سامانه «اصفهان من» به نشانی my.isfahan.ir بارگذاری شده است و شهروندان پس از ثبت‌نام اولیه، می‌توانند از خدمات این سامانه استفاده کنند؛ البته با توجه به کارتابل‌محور بودن سامانه، می‌توان ارتباطی دوسویه بین کاربر منطقه و شهروند ایجاد کرد.

قائم‌مقام مدیر شهرسازی الکترونیک شهرداری اصفهان افزود: از جمله خدماتی که روی این سامانه وجود دارد، می‌توان به صدور پروانه الکترونیک، گواهی عدم خلاف و گواهی تعمیرات غیراساسی اشاره کرد؛ با توجه به لزوم آموزش همکاران در مناطق پانزده‌گانه، آموزش آنها در دستور کار قرار گرفت.

وی با بیان اینکه طبق جدول زمان‌بندی، آموزش تمام نیروهای حوزه شهرسازی مناطق پانزده‌گانه شهرداری اصفهان انجام شد و تیم فنی روزهای زوج در معاونت شهرسازی و معماری حضور دارد تا در صورت وجود مشکل و پرسش به آن رسیدگی شود، گفت: شهروندان می‌توانند مشکلات سامانه توسعه هوشمند شهر را با سامانه ۱۳۷ در میان بگذارند و سوالات خود را از این سامانه بپرسند.

افرادی با تاکید بر اینکه در راستای ارائه خدمات شایسته به شهروندان، تیم فنی واحد شهرسازی در چندین قسمت در حال رصد فرایندها و کنترل بخش‌های مختلف است، اظهار کرد: این واحد حوزه‌های مختلف همچون آموزش، رصد و دریافت موارد و مشکلات را فعال کرده است تا بتوانیم جوانب مختلف سامانه توسعه هوشمند شهر را بررسی کنیم و کیفیت این خدمات را افزایش دهیم؛ البته ارتباط با حوزه‌های مختلف و بخش امور مهندسی در سامانه قبلی وجود داشته است، اما در سامانه توسعه هوشمند شهر در حال نهایی‌سازی است که در اسرع وقت در اختیار شهروندان قرار خواهد گرفت.

وی گفت: سامانه «پاسخگوی آنلاین» در سامانه توسعه هوشمند شهر به صورت ۲۴ ساعته و در هفت روز هفته وجود دارد و در ساعات اداری پاسخگویی توسط همکاران انجام می‌شود و شهروندان می‌توانند با کلیک روی آیکون سامانه «پاسخگوی آنلاین» (در قسمت پایین، سمت چپ صفحه اصلی سامانه توسعه هوشمند شهر) مشکلات احتمالی سامانه را گزارش دهند و راهنمایی‌های لازم را دریافت کنند.

قائم‌مقام مدیر شهرسازی الکترونیک شهرداری اصفهان تصریح کرد: در بخش راهنمای سامانه یک فایل برای سهولت دسترسی شهروندان قرار داده شده است و دفاتر منتخب پیشخوان برای ارائه خدمات به شهروندان آموزش دیده‌اند، البته آموزش متصدیان کافی‌نت‌ها را نیز در دستور کار قرار داده‌ایم.

کد خبر 598136

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.