پروژه شهربازی مدرن گرگان چقدر پیشرفت داشته است؟

مشاور امور عمرانی شهردار و مدیر ارشد پروژه شهربازی مدرن گرگان به تشریح فرایند پیشرفت فیزیکی فاز نخست پروژه شهربازی مدرن گرگان پرداخت.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری گرگان، سینا اتحادی درخصوص آخرین وضعیت شهربازی مدرن گرگان، اظهار کرد: از ابتدای سال جاری با تأکیدات شهردار و حمایت اعضای شورای اسلامی شهر، سرعت پیشرفت احداث پروژه رشد مضاعفی پیدا کرد.

وی افزود: فاز نخست پروژه شهربازی مدرن در قالب سوله سرپوشیده یا مسقف با پیشرفت ۶۰ تا ۷۰ درصدی در قسمت دیوارچینی و پیشرفت ۹۰ تا ۹۵ درصدی در بخش کانال‌های تأسیسات در حال اجرا است.

مشاور امور عمرانی شهردار و مدیر ارشد پروژه شهربازی مدرن گرگان خاطرنشان کرد: عملیات عمرانی فاز نخست در مجموع با ۸۳ درصدی پیشرفت فیزیکی، آماده نصب تأسیسات و تجهیزات در یکی دو ماه آینده می‌شود.

اتحادی گفت: به امید خدا عملیات احداث فاز نخست اواخر مهرماه به پایان می‌رسد و سپس پروژه برای تجهیز و راه‌اندازی دستگاه‌ها تحویل سرمایه‌گذار می‌شود.

وی افزود: مدیریت شهری گرگان با انگیزه بالایی در نظر دارد بزرگ‌ترین پروژه استانی یعنی شهربازی مدرن را با بالاترین سرعت و در کوتاه‌ترین زمان ممکن برای شهروندان به بهره‌برداری برساند.

کد خبر 598101

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.