انتخاب سنندج به عنوان شهر برتر در نوسازی و بازسازی اتوبوس‌ها

سرپرست سازمان حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری سنندج گفت: این سازمان در زمینه نوسازی و بازسازی اتوبوس‌ها در بین شهرهای ۲۰۰ تا یک میلیون نفر در کشور، برتر شد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری سنندج، حمید خضری با اشاره به برگزاری سی‌وهفتمین مجمع عمومی عادی سالیانه و دومین مجمع فوق‌العاده اتحادیه اتوبوسرانی‌های شهری کشور، اظهار کرد: در این مجمع از سازمان‌های برتر کشور در بحث نوسازی و بازسازی اتوبوسرانی تقدیر و تشکر شد.

وی افزود: در حوزه کلان شهرها انتخاب سازمان‌های برتر امسال به سه دسته تقسیم شد که در کلان شهرهای بالای یک میلیون نفر جمعیت، شهرهای تهران، مشهد و تبریز اول تا سوم شدند.

سرپرست سازمان حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری سنندج خاطرنشان کرد: از شهرهای ۲۰۰ تا یک میلیون نفر جمعیت و مراکز استان‌هایی که در این بین هستند، سنندج به عنوان سازمان برتر انتخاب و مورد تجلیل قرار گرفت.

خضری اضافه کرد: در این جلسه جمالی‌نژاد رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور از شهردار سنندج و سازمان حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری سنندج بابت نوسازی و بازسازی اتوبوس‌ها تقدیر کرد.

وی گفت: براساس آنچه اعلام شد اعتبارات شهرهایی که در حوزه بازسازی و نوسازی اقدام نکرده‌اند، نصف می‌شود و به شهرهایی که در این زمینه خوب عمل کرده‌اند، اعتبارات مضاعف در شش ماهه دوم سال جاری اختصاص پیدا می‌کند.

کد خبر 598091

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.