پارک بانوان شهرکرد تکمیل می‌شود

سرپرست شهرداری شهرکرد گفت: سال جاری سه میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل پارک بانوان شهر واقع در پارک ملت تخصیص داده شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عبدالصادق نجفی امروز _شنبه بیست‌ونهم مردادماه _ در جلسه‌ای با مدیران شهری با اشاره به مصوبات سفر رئیس‌جمهور به استان چهار محال و بختیاری و شهرکرد، اظهار کرد: تخصیص اعتبار جهت خرید یک دستگاه نردبان بلند آتش‌نشانی در سال جاری یکی از مهم‌ترین مصوبات این سفر بوده است که می‌تواند مشکلات اساسی را هنگام وقوع حوادث رفع کند.

وی افزود: اختصاص ۱۰ هزار تن قیر رایگان به استان توسط وزارت کشور و واگذاری ۱۰ دستگاه اتوبوس در راستای تسهیل در ارائه خدمات در حوزه حمل‌ونقل از دیگر مصوباتی بود که تأمین اعتبار شد.

سرپرست شهرداری شهرکرد با اشاره به لزوم اهمیت به تفریح بانوان، خاطرنشان کرد: سال جاری سه میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل پارک بانوان واقع در پارک ملت تخصیص داده شده است.

نجفی اضافه کرد: سازمان برنامه و بودجه جهت تکمیل پارک بانوان شهرکرد واقع در پارک تهلیجان، پنج میلیارد تومان اختصاص داده است.

وی گفت: در سفر رئیس‌جمهور به استان، طرح‌هایی برای شهرداری شهرکرد مصوب شد که در حال حاضر تأمین اعتبار آن ابلاغ شده است، به طور مثال شهرداری در راستای تکمیل زیرساخت‌های مسکن و نهضت ملی از وزارت راه و شهرسازی، ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار یا عرصه و املاک مسکونی دریافت می‌کند.

کد خبر 598088

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.