رفع محرومیت‌زدایی دغدغه مدیریت شهری شیراز

رئیس کمیته شورای اسلامی شهر شیراز گفت: سال متفاوت و درخشانی در حوزه محرومیت‌زدایی در منطقه دو و سایر مناطق حاشیه‌ای خواهیم داشت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سیده مریم حسینی، امروز _ شنبه بیست و نهم مردادماه_ با همراهی مدیران شهرداری و کارشناسان امر در بازدید از دبیرخانه محرومیت‌زدایی با تاکید بر پرهیز از شعار در امر محرومیت‌زدایی، اظهار کرد: با حضور شهردار جوان و جهادی منطقه دو در کنار ناظر مجرب و متعهد منطقه و سایر مدیران و ناظران مناطق، سال متفاوت و درخشانی در حوزه محرومیت‌زدایی در منطقه دو و سایر مناطق حاشیه‌ای خواهیم داشت.

وی با اشاره به اینکه عزم نهادها و دستگاه‌های متولی بر محرومیت‌زدایی جزم شده است، ادامه داد: با تجمیع اهداف و برنامه‌ها و دوری از موازی کاری به تحقق برنامه‌های پیش‌بینی شده کمک می‌کنیم.

رئیس کمیته محرومیت‌زدایی شورای اسلامی شهر شیراز گفت: دبیرخانه محرومیت‌زدایی شهرداری شیراز در محل خانه محله منطقه دو شیراز در محله کم‌برخوردار "دهپیاله" (ابوذر غفاری) مستقر شده است.

وی تصریح کرد: پیگیری برنامه‌ها و اهداف کمیته محرومیت‌زدایی در مناطق کم‌برخوردار و حاشیه‌ای شیراز مانند مناطق دو،، سه، پنج، هفت، یازده، ۹ و ۱۰ است.

کد خبر 598087

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.