بسته اینترنت رایگان خبرنگاران ایرانسل و همراه اول فعال شد + آخرین اخبار

جدیدترین جزئیات فعالسازی بسته اینترنت رایگان خبرنگاران مورد توجه کاربران فضای مجازی است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، براساس اعلام وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، پنجشنبه _بیست‌وهفتم مردادماه_ نخستین فهرست خبرنگاران معرفی شده از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی که در سامانه پنجره ملی خدمات دولت هوشمند ثبت‌نام کرده بودند، جهت فعال‌سازی بسته هدیه به اپراتورها ارسال شد.

بسته اینترنت رایگان ایرانسل خبرنگاران

ایرانسل به روال سال‌های گذشته، براساس ابلاغ وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، به مناسبت روز خبرنگار و با هدف تکریم اصحاب رسانه، بسته اینترنت هدیه ۲۰۰ گیگابایتی خبرنگاران را فعال کرد. فهرست مذکور، نخستین فهرست ارسال شده توسط سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی (رگولاتوری) به ایرانسل است.

خبرنگاران ایرانسلی که این بسته هدیه روی حساب آن‌ها فعال شده است، پس از پایان اعتبار بسته، می‌توانند با ارسال عدد یک به شماره ۳۱۴۱ بسته‌های فعلی موجود روی حساب خود را که به دلیل فعال بودن بسته هدیه روز خبرنگار، استفاده از آن‌ها متوقف شده است مجدداً دریافت و استفاده کنند.

مشترکان سیم کارت‌های دائمی و اعتباری ایرانسل می‌توانند برای اطلاع از میزان اعتبار زمانی و حجمی بسته‌های اینترنت همراه؛ علاوه بر نسخه وب و اپلیکیشن «ایرانسل من» از طریق شماره‌گیری کد #۴*۱*۵۵۵* وضعیت بسته‌های خود را مشاهده کنند. همچنین مشترکان سیم‌کارت‌های اعتباری می‌توانند باقی‌مانده اعتبار حجمی تمامی بسته‌های افزایشی و ترکیبی اینترنت را با شماره‌گیری کد #۱۰*۱۴۱* مشاهده کنند.

بسته اینترنت رایگان همراه اول خبرنگاران

بسته هدیه اینترنت خبرنگاری طبق لیست نخست ارسالی از سوی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برای خبرنگاران همراه اولی فعال شد. این بسته ۲۰۰ گیگابایتی یکساله به مناسبت روز خبرنگار برای اصحاب رسانه فعال شده و خبرنگاران همراه اولی برای اطلاع از وضعیت بسته می‌توانند کد *۱۰۰*۱۰# را شماره گیری کنند.

کد خبر 598085

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 9
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۲۰:۴۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۲
    0 0
    خیلی خوش حال