فردا سومین المپیاد فرهنگی-ورزشی دانشجویان به میزبانی اصفهان افتتاح می‌شود

سومین المپیاد فرهنگی_ورزشی دانشجویان دختر و پسر شاهد و ایثارگر در دو بخش دختران و پسران از فردا _یکشنبه سی‌ام مردادماه_ آغاز می‌شود.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی سازمان امور دانشجویان، المپیاد فرهنگی_ورزشی دانشجویان دختر شاهد و ایثارگر به میزبانی دانشگاه اصفهان و المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان پسر شاهد و ایثارگر به میزبانی دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار می‌شود.

سومین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان شاهد و ایثارگر در بخش پسران تا یکشنبه _ششم شهریورماه_ به میزبانی دانشگاه صنعتی اصفهان در رشته‌های والیبال، فوتسال، تنیس روی میز، بدمینتون، شنا، شطرنج و دوومیدانی برگزار می‌شود.

افتتاحیه این المپیاد در بخش پسران با حضور هاشم داداش‌پور، معاون وزیر علوم و رئیس سازمان امور دانشجویان، مسئولان عالی رتبه وزارت علوم و وزارت ورزش و استان فردا _یکشنبه سی‌ام مردادماه_ از ساعت ۱۵ الی ۱۷ به میزبانی دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار می‌شود.

این المپیاد در بخش دختران نیز تا یکشنبه _ششم شهریورماه_ در رشته‌های والیبال، فوتسال، تنیس روی میز، بدمینتون، شنا، شطرنج، دوومیدانی برگزار می‌شود. مراسم افتتاحیه این المپیاد نیز فردا یکشنبه _ سی‌ام مردادماه_ رأس ساعت ۱۸ الی ۲۰ در دانشگاه اصفهان برگزار می‌شود.

فردا سومین المپیاد فرهنگی-ورزشی دانشجویان به میزبانی اصفهان افتتاح می‌شود

کد خبر 598052

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.