کمک به پویایی تبریز با اجرای طرح‌های مسیرگشایی

مدیر منطقه یک شهرداری تبریز، با بیان اینکه بازپیرایی و بازآفرینی شمال شهر با اجرای چند طرح مسیرگشایی چراغ راهی برای توسعه این کلان‌شهر است، گفت: این موضوع با احداث خیابان ۴۵ متری، خیابان سیلاب قوشخانه و خیابان شهید مناف‌زاده می‌تواند به بالندگی و پویایی شهر کمک کند.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری تبریز، حمید شاهوردی اظهار کرد: شهرداری منطقه یک بر اساس برنامه‌های تعیین شده جهت رفع معضلات اساسی در مناطق کم برخوردار، بافت فرسوده و حاشیه‌نشینی که باعث جلوگیری از پیشرفت شهر شده است و در حوادث غیرمترقبه، خطرات و معضلات بسیار اساسی را برای شهر در پی دارد.

وی ادامه داد: برای ساماندهی محله‌های منطقه یک و خروج از بن بست آنها، طرح‌های مسیرگشایی اساسی و زیربنایی را در دست اجرا داریم که مرحله مطالعات آن به اتمام رسیده است و در فاز دوم آن توافق با شهروندان و تملک است که پس از آن به سرعت وارد مرحله سوم یعنی آزادسازی و تخریب ملک‌های واقع در مسیر می‌شود.

مدیر منطقه یک شهرداری تبریز تاکید کرد: نقش بازپیرایی و بازآفرینی شهر در بخش شمالی آن با اجرای طرح‌هایی همچون احداث خیابان ۴۵ متری، خیابان سیلاب قوشخانه، کوی امام‌زاده و خیابان شهید مناف‌زاده می‌تواند به بالندگی و پویایی شهر کمک کند.

وی افزود: بر همین اساس، با تشکیل ستادهای تملک و بازگشایی در محله‌ها و توافق با مالکان، در حال حاضر شاهد تملک و تخریب املاک توافق شده هستیم.

کد خبر 598043

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.