مجموعه‌های بازی ناایمن از بوستان‌های قم حذف‌شد

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم از نظافت مستمر ست‌های بازی کودکان در بوستان‌ها با استفاده از مواد ضدعفونی‌کننده و شوینده خبر داد و گفت: در سال‌های گذشته مجموعه‌های بازی ناایمن و فلزی از بوستان‌های سطح شهر حذف‌شد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری قم، پیام جوادیان با اشاره به وضعیت مجموعه‌های بازی کودکان سطح شهر، اظهار کرد: در سال‌های گذشته تمام مجموعه‌های بازی ناایمن و فلزی از بوستان‌های سطح شهر حذف شده است و تلاش کردیم مجموعه‌های ایمن و استاندارد در بوستان‌ها نصب شود.

وی با بیان اینکه مجموعه‌های فلزی طبازی مشکلات بسیاری از جمله ناایمن بودن، گرم و سردشدن در فصول گرم و سرد سال را داشت، افزود: مجموعه‌های بازی جدید و استاندارد با رعایت تمام نکات ایمنی خریداری و طی سال‌های اخیر در سطح بوستان‌های شهر نصب شده است.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم با بیان اینکه تمام مجموعه‌های بازی از شرکت‌های دارای مجوز تولید و نصب از اداره کل استاندارد خریداری می‌شود، اضافه کرد: موضوع مهم در خصوص مجموعه‌های بازی، نگهداری آنها است که در بازدیدهای مختلف ناظران، مباحث ایمن‌سازی و تعمیرات این مجموعه‌های بازی به‌صورت هفتگی مدنظر قرار می‌گیرد.

وی با اشاره به اهمیت نظافت و حفظ بهداشت مجموعه‌های بازی بوستان‌ها، گفت: تأکید سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم بر این است که پیمانکار نگهداری عرصه نسبت به نظافت و شست‌وشو با مواد شوینده و ضدعفونی‌کننده مجموعه‌های بازی کودکان حساسیت ویژه‌ای داشته باشد و این مهم از طریق ناظران مقیم و عالی به‌صورت روزانه بررسی می‌شود.

جوادیان تصریح کرد: از شهروندان درخواست داریم در استفاده از مجموعه‌های بازی رعایت نظافت و بهداشت را مدنظر قرار دهند تا همواره مجموعه‌هایی ایمن و پاکیزه را در سطح بوستان‌ها داشته باشیم.

کد خبر 598028

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.