اکانت پرمیوم اسپاتیفای و تریدینگ ویو از اک تیک

اگر قصد خرید اکانت پرمیوم اسپاتیفای را دارید، لازم است به برخی از نکات توجه کنید که در ادامه به معرفی آنها خواهیم پرداخت؛ اما قبل از آن لازم است بدانیم اسپاتیفای چیست؟ همچنین اکانت تریدینگ ویو چه خصوصیتی دارد؟

Spotify یک سرویس پخش موسیقی دیجیتال است که امکان دسترسی وسیع به موسیقی و پادکست‌ها را آنلاین در اختیار شما قرار می‌دهد تا بتوانید در هر زمان، هر محتوایی که خواستار انتخاب آن هستید را گوش دهید.

در واقع اسپاتیفای پرمیوم نسخه پولی این برنامه است همچنین پرمیوم تریدینگ ویو هم اسم نسخه پولی آن است. که از مهم‌ترین ویژگی‌های آن میتوان مواردی چون امکان پخش آهنگ‌ها مختلف، حذف تبلیغات آزاردهنده صوتی یا بنری، امکان رد کردن آهنگ‌ها بصورت نامحدود، امکان دانلود و پخش آفلاین، پخش و دانلود بالای کیفیت موسیقی‌ها، پیشنهادات موسیقی بر اساس علایق شما و امکان استفاده و پخش آهنگ روی دستگاه‌های دیگر نام برد.

نکات مهم در خرید اکانت پرمیوم اسپاتیفای

بعد از معرفی اسپاتیفای پرمیوم و ویژگی‌های منحصربه فرد آن لازم است تا درباره مطالب مهم خرید اکانت اسپاتیفای صحبت کنیم که عبارت است از:

  • هنگام خرید اکانت پرمیوم اسپاتیفای در انتخاب پارامترهایی چون ریجن، مدت زمان و نوع پلن، دقت داشته باشید.
  • استفاده همزمان از اکانت اسپاتیفای شخصی در چندین دستگاه و بدون وجود محدودیت امکان‌پذیر است که در ادامه می‌توانید به تغییر عکس، پسورد و دیگر موارد بپردازید.
  • اشتراک‌های پولی این برنامه تا روز آخر دارای ضمانت و پشتیبانی هستند، پس حتماً در هنگام خرید اکانت پرمیوم اسپاتیفای به این نکته توجه داشته باشید.
  • قبل از بخاطر سپردن ایمیل و پسورد خود برای راحتی ورود در دفعات بعدی، آن را در صفحه لاگین تست کنید.
  • در صورت مواجه شدن با ارور پروکسی در هنگام ساخت اکانت اسپاتیفای، می‌توانید از نسخه رایگان آن استفاده کنید تا محدودیت استفاده ۱۴ روز شما تا زمان خرید اکانت اسپاتیفای پرمیوم رفع شود.
  • فعالسازی اشتراک اسپاتیفای بین ۱ الی ۶ ساعت طول می‌کشید، به همین دلیل لازم است در ساخت اکانت پرمیوم صبور باشید.
  • در خرید اکانت اسپاتیفای پرمیوم به صورت دائم، شما عضو فمیلی فرانسه یا ترکیه بوده که به هیچ عنوان لیمیت نشده و احتمال قطعی بسیار پایین است؛ اما در صورت قطع اشتراک، نیازی به تغییر اکانت نیست و لیست‌های پخش روی اکانت شما ثابت خواهد ماند.
  • اما در خرید اکانت اسپاتیفای پرمیوم به صورت عادی شما عضو فمیلی آمریکا هستید اما بین ۱ تا دو ماه اکانت شما غیر فعال و بعد از دو الی سه ماه حتماً اکانت لیمیت خواهد شد.

بالاخره استفاده از اکانت رایگان یا اکانت پرمیوم اسپاتیفای؟

برای رسیدن به پاسخ این سوال باید برخی از قابلیت‌های این دو برنامه را مورد ارزیابی قرار دهیم که به شرح زیر است:

کیفیت صدا

اشتراک Premium اسپاتیفای به شما امکان می‌دهد موسیقی را با کیفیت ۳۲۰ کیلوبیت در ثانیه استفاده و از آن لذت ببرید درصورتی که Spotify Free تنها به کاربران اجازه می دهد آهنگ ها را با سرعت ۹۶ کیلوبیت در ثانیه هنگام استفاده از تلفن همراه و ۱۶۰ کیلوبیت در ثانیه هنگام استفاده از دسکتاپ گوش دهند.

جالب است بدانید که گوش دادن با نرخ بیت پایین، در مصرف داده باید مقرون به صرفه‌تر باشد درصورتی که اینگونه نبوده و هنگام استفاده از نرخ بیت بالاتر، نرخ‌ها مقرون به صرفه‌تر هستند که این منطقی نیست.

تبلیغات

برای کاربرانی که مایل به خرید اشتراک پرمیوم Spotify نیستند، این برنامه به ازای هر چهار یا پنج آهنگی که پخش یا رد می‌شوید، آگهی‌هایی را برای شما نمایش می‌دهد اما در Spotify Premium اینطور نیست، زیرا این برنامه بدون تبلیغات ارائه می شود و کاربران می‌توانند به طور کامل از صفحه نمایش برای گوش دادن یکپارچه موسیقی استفاده کنند.

کتابخانه موسیقی

Spotify دسترسی نامحدود به بیش از ۳۵ میلیون آهنگ را به کاربران ارائه می دهد که برای کاربران اکانت پرمیوم و رایگان آن یکی است؛ اما تنها تفاوت این است که کاربران Premium می‌توانند حتی آخرین نسخه‌های منتشر شده از آهنگ‌ها را به سرعت گوش دهند درصورتی‌که اعضای Free باید حداقل دو هفته پس از انتشار آلبوم هنرمند جدید برای گوش دادن به آن، منتظر بمانند.

دانلودها

در حالیکه Spotify Free همان کتابخانه وسیع Spotify Premium را ارائه می‌دهد، اما از قابلیت و ویژگی پخش موسیقی به صورت آفلاین پشتیبانی نمی‌کند.

به بیان ساده‌تر Spotify Free مانند Spotify Premium دانلود آهنگ را ارائه نمی‌دهد، درصورتی که Spotify Premium به شما این امکان را می‌دهد تا حداکثر ۱۰۰۰۰ آهنگ را در هر پنج دستگاه با قابلیت گوش دادن به آهنگ‌ها، آلبوم‌ها و پادکست‌ها بدون اتصال به اینترنت در زمانی که قبلاً ذخیره شده را دانلود کنید.

پخش

گرچه Spotify Free و Premium با بیش از ۳۵ میلیون آهنگ و میکس، لیست پخش و ایستگاه‌های رادیویی مبتنی بر الگوریتم ارائه می‌شوند، اما در Spotify Free به شما کنترل انتخاب آهنگ داده نمی‌شود و محدود به پخش متفاوت موسیقی به صورت خودکار خواهید بود.

از سوی دیگر Spotify Premium به کاربران اجازه می‌دهد تا هر زمان که می‌خواهند روی هر آهنگ ضربه بزنند و آن را پخش کنند. نیازی به Shuffle Play یا انتظار برای پخش موسیقی مورد علاقه نیست؛ جدای از آن، کاربران می توانند هر آهنگ یا مجموعه‌ای از آهنگ‌ها، آلبوم، میکس‌های روزانه یا ایستگاه های رادیویی را به دلخواه انتخاب کنند.

تجربه کراس پلتفرم

در نهایت سرویس پخش موسیقی Spotify در گوشی‌های هوشمند iOS و Android، دسکتاپ، تلویزیون‌های هوشمند، مایکروسافت ایکس باکس، سونی پلی استیشن، اپل کارپلی و اندروید اتو قابل دسترسی است و از همه این پلتفرم‌ها می‌توان در گوش دادن به Spotify استفاده کرد اما فقط کاربران Premium می توانند از ویژگی Spotify Connect استفاده کنند.

ویژگی Spotify Connect به کاربران این امکان را می دهد که Spotify را بر روی یکی دیگر از دستگاه‌ها کنترل کنند؛ به عنوان مثال، اگر هدفون خود را به رایانه شخصی متصل کرده اما می‌خواهید آهنگ را تغییر دهید یا صدا را کنترل کنید، می‌توانید همین کار را از طریق تلفن هوشمند خود یا بالعکس انجام دهید، اما فقط زمانی که یک حساب Spotify Premium داشته باشید.

خب دوستان ما به نکات مهم درخصوص خرید اکانت پرمیوم اسپاتیفای و مقایسه آن با نسخه رایگان این برنامه پرداختیم؛ حال انتخاب با شماست که از کدام نسخه اسپاتیفای برای استفاده بهره ببرید.

مزایای اکانت تریدینگ ویو چیست؟

این روزها که ارز دیجیتال رشد خوبی داشته است تریدینگ ویو یک فرصت مناسب برای ترید است که به شما سیگنال میدهد و شما میتوانید بدون هیچ دانشی سیگنال ها را دریافت کنید و از آن استفاده نمایید.

شما با خرید اکانت تریدینگ ویو میتوانید بهترین ترید هارو داشته باشید البته باید علم استفاده از آن هم داشته باشید تا ضرر نکنید و صرفاً پیشنهاد و اخبار را میتوانید از این اپلیکیشن استفاده کنید.

اکانت پرمیوم تریدینگ ویو یک پرمیومی است که شما میتوانید برای خرید و فروش علمی در ارز دیجیتال استفاده نمایید. این اپلیکیشن در حوزه ترید به شما کمک میکند و شما میتوانید اتفاقات بزرگ این بازار را چک کنید و عقب نیفتید مثلاً اگر یک ارز رشد داشته باشد و موقعیت مناسبی برای فروش باشد به شما آلارم میدهد.

پس اگر سوالی در خصوص نحوه خرید اکانت پرمیوم اسپاتیفای داشتید با کارشناسان ما در حوزه ساخت اکانت پرمیوم تماس حاصل فرمائید.

کد خبر 598027

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.