اهمیت توجه به اشتغال‌زایی در حوزه گردشگری

رئیس شورای عالی استان‌ها با اشاره به وجود بیشترین زمینه همکاری میان مدیریت شهری و وزارت میراث فرهنگی و گردشگری، گفت: امیدواریم در قالب همکاری‌ در حوزه گردشگری شاهد ارتقای اشتغال‌زایی در سطح شهرها و روستاهای کشور باشیم.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شورای عالی استان‌ها، پرویز سروری در حاشیه نشست هم‌اندیشی اعضای شورای عالی استان‌ها با وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، اظهار کرد: تصور می‌کنیم وزارت میراث فرهنگی یکی از وزارتخانه‌هایی است که بیشترین اشتراک و زمینه همکاری را با مدیریت شهری به‌ویژه شهرداری‌ها دارد و می‌توان همکاری‌های بسیاری میان این وزارتخانه و مدیریت شهری شکل گیرد و به تبع آن شاهد انجام اقدامات مؤثر در سطح کشور باشیم.

وی ادامه داد: نشاط اجتماعی و تحرک در شهرها به ویژه در شهرهای دارای بافت تاریخی می‌تواند زمینه همکاری و هماهنگی میان مدیریت شهری و وزارت میراث فرهنگی و گردشگری را فراهم کند.

رئیس شورای عالی استان‌ها گفت: آمادگی کامل خود را برای همکاری با این وزارتخانه اعلام و تلاش می‌کنیم در قالب همکاری بتوانیم در سطح شهرها و روستاهای با توسعه حوزه گردشگری شاهد ارتقای اشتغال‌زایی باشیم.

کد خبر 597963

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.