سرمایه‌گذاری بیش از ۱۰۰۰ میلیاردریال در شهر چالوس

شهردار چالوس گفت: سرمایه‌گذاری در یک پروژه تجاری‌مسکونی به‌مبلغ بیش از یک‌هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال، با مشارکت شهرداری کلید خورد.

مسعود یعقوبی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، ضمن قدردانی از فرماندار، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر چالوس، هیئت عالی سرمایه‌گذاری، دبیر و اعضای هیئت سرمایه‌گذاری شهرداری که همکاری و همراهی لازم را برای تحقق سرمایه‌گذاری در یک پروژه تجاری‌مسکونی به‌مبلغ بیش از یک‌هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال داشتند، اظهار کرد: قرارداد این نوع پروژه برای نخستین‌بار به صورت مشارکتی در شهر چالوس منعقد شد.

وی افزود: با توجه به سیاست‌گذاری‌های شورای اسلامی شهر چالوس، این پروژه‌ها تداوم خواهد داشت.

شهردار چالوس خاطرنشان کرد: هدف ما بر این اصل استوار است که راه توسعه چالوس از مسیر پروژه‌های سرمایه‌گذاری می‌گذرد و ثمرات و بهره‌های این پروژه‌ها باید به شهروندان برسد.

یعقوبی تصریح کرد: فصل جدید سرمایه‌گذاری در چالوس آغاز شده و مدیریت شهری، آماده همکاری با سرمایه‌گذاران در حوزه‌های مختلف است و تلاش دارد چالوس را مقصد سرمایه‌گذاری سرمایه‌گذاران در حوزه‌های مختلف کند.

وی گفت: سرمایه‌گذاری در مجتمع تجاری مسکونی به‌مبلغ بیش از یک‌هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال با مشارکت شهرداری کلید خورده است و در تلاش برای تداوم این سرمایه‌گذاری‌ها هستیم.

شهردار چالوس با بیان اینکه با برنامه‌ریزی‌های انجام شده و رویکرد سازندگی مدیریت شهری دوره ششم، دوره شکوفایی پروژه‌های عمرانی در شهر چالوس آغاز شده است، افزود: ارتقای سطح زندگی شهروندی از مهم‌ترین برنامه‌های مدیریت شهری چالوس است.

یعقوبی با بیان اینکه مستندسازی عملکرد شهرداری و شفافیت در ارائه آن به شهروندان در دستور کار قرار دارد، اظهار کرد: شفافیت و اجرای قانون سرلوحه مدیریت شهری دوره ششم چالوس است و طرح‌ها، پروژه‌ها و اقدامات مدیریت شهری به‌صورت مستمر و دقیق به اطلاع شهروندان خواهد رسید.

کد خبر 597952

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.