مناطق حاشیه؛ اولویت برنامه‌های شهرداری خرم‌آباد

شهردار منطقه ۲ خرم‌آباد گفت: پروژه‌های عمرانی شهرداری منطقه با اولویت مناطق حاشیه در حال انجام است.

علی نورایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در این راستا دو پروژه برای این مناطق در نظر گرفته شده است، پروژه دره اسدآبادی که دیوارچینی و آسفالت آن انجام شده شده و طرح گره ترافیکی فلک الدین که دغدغه همه خصوصاً ساکنان بوده است.

وی با بیان اینکه گره ترافیکی این منطقه مشکلاتی از جمله مالکان معترض داشت، افزود: رایزنی‌هایی در این خصوص انجام با مالکان شده است، توانسته‌ایم با رضایت آن‌ها اجازه آزادسازی خیابان را بگیریم و این گره چندین ساله را باز کنیم.

شهردار منطقه دو خرم‌آباد خاطرنشان کرد: این پروژه هم اکنون ۷۰ درصد پیشرفت کاری دارد و روند آن به سرعت در حال انجام است. سعی بر این است تا طبق قول شهردار آسفالت مشیر به زودی انجام شود.

نورایی تصریح کرد: با افتتاح این مسیر خیابان ساحلی قبرستان فلک الدین به بهشت رضا وصل می‌شود و دو طرف رودخانه در خیابان ساحلی یعنی شمال شهر به جنوب آزاد خواهد شد.

وی با بیان اینکه در بحث کارهای عمرانی مثل ایجاد بوستان و تعریض خیابان در منطقه پشت بازار که که یک محله بسته است دست شهرداری بسته است، گفت: قصد ما این است که در محلات اینچنینی با اقدامات شهرداری وضعیت موجود را حفظ کنیم.

کد خبر 597942

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.