خبرهای خوب شهردار اصفهان برای شهروندان/ رونمایی و کلنگ‌زنی پروژه‌های جدید عمرانی در شهر

شهردار اصفهان گفت: در هفته جاری ایستگاه شماره ۲۷ آتش‌نشانی اصفهان را در خیابان چهارباغ پایین که نزدیک‌ترین ایستگاه به بازار اصفهان، بافت تاریخی شهر و محور چهارباغ است و می‌تواند دغدغه شهرداری را برای ایمنی بازار کاهش دهد، افتتاح خواهیم کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علی قاسم‌زاده امروز _شنبه بیست‌ونهم مردادماه_ در برنامه رادیویی «سلام اصفهان»، با تاکید بر تلاش شهرداری اصفهان برای اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام شهر، اظهار کرد: از هفته جاری هر دو هفته یکبار پروژه‌های عمرانی، فرهنگی و خدماتی را تا پایان سال رونمایی یا آغاز خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه در هفته جاری پروژه‌های منطقه سه شهرداری کلنگ‌زنی می‌شود یا مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد، افزود: بازار بزرگ اصفهان شریان و جریان اصلی شهر محسوب می‌شود که در طول تاریخ با اتصال دو میدان عتیق یا میدان امام علی (ع) به میدان امام (ره)، دو دولتخانه سلجوقی و صفوی را به هم وصل کرده است.

شهردار اصفهان با تاکید بر اینکه از سال ۹۸ کار بزرگی در محور گردشگری میدان تا میدان آغاز شده است، تصریح کرد: این پروژه حدود ۲۰ کیلومتر طول دارد که مرمت کف و سبک‌سازی سقف آن توسط مرمت‌گران در حال انجام است، اما به دلیل شرایط خاص بازار و عرض کم، انجام این پروژه طولانی و فرسایشی شده بود و باعث نارضایتی بازاریان شد، از این رو در یکسال اخیر به سازمان نوسازی و بهسازی شهرداری بر تکمیل هر چه سریع‌تر این پروژه تاکید شد.

وی خاطرنشان کرد: یک کیلومتر از مرمت کف و سبک‌سازی سقف محور گردشگری میدان تا میدان آماده بهره‌برداری است و روز چهارشنبه _دوم شهریورماه ۱۴۰۱_ با حضور بازاریان رونمایی خواهد شد.

قاسم‌زاده گفت: در هفته جاری ایستگاه شماره ۲۷ آتش‌نشانی اصفهان را در خیابان چهارباغ پایین که نزدیک‌ترین ایستگاه به بازار اصفهان، بافت تاریخی شهر و محور چهارباغ است و می‌تواند دغدغه شهرداری را برای ایمنی بازار کاهش دهد، افتتاح خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه در هفته جاری پروژه‌ای با عنوان مرکز تخصصی ویژه کودک و نوجوان در محله دردشت کلنگ‌زنی خواهیم کرد، تصریح کرد: منطقه سه شهرداری اصفهان از لحاظ تعداد مسجد غنی است، اما از لحاظ مراکز تخصصی ویژه کودک و نوجوان دچار فقر فرهنگی است که با احداث این کتابخانه و مرکز تخصصی، یکی از نیازهای مهم اهالی منطقه برطرف خواهد شد.

کد خبر 597939

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.