اجرای کانال آب‌رو در محله چاهستانی‌های بندرعباس

مدیر منطقه دو شهرداری بندرعباس گفت: در راستای ارتقای عمران، افزایش رفاه شهروندان و هدایت آب‌های سطحی، عملیات بهسازی جداول و حفر کانال آب‌رو در محله چاهستانی‌ها آغاز شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهدی احمدی صبح امروز _شنبه بیست‌ونهم مردادماه_ در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: حفر کانال‌های آب‌رو در محله چاهستانی‌ها از هجدهم مردادماه توسط حوزه عمرانی آغاز شده است.

وی افزود: طی بازدید شهردار بندرعباس از سطح محدوده منطقه دو، اهالی محله چاهستانی‌ها مشکلاتی را مطرح کردند که انجام اقدامات لازم جهت رفع آنها در دستور کار منطقه قرار گرفت.

وی اضافه کرد: از جمله مشکلات اهالی محله چاهستانی‌ها، بهسازی جداول آب‌رو بود، لذا عملیات بهسازی این جداول در بعضی از کوچه‌ها انجام شد و مابقی نیز در دست اقدام است و عملیات اجرایی حفر و ایجاد کانال‌های آب‌رو در کوچه‌های چاهستان ۲۶، ۲۸، ۳۲، ۳۳ و کوچه امام رضا (ع) ۵ نیز آغاز شده است.

مدیر منطقه دو شهرداری بندرعباس تصریح کرد: متراژ این کانال‌ها حدود یک‌هزار مترمربع است که حفاری ۷۵۰ متر آن آغاز شده است و پیش‌بینی می‌شود با همکاری و تلاش حوزه عمرانی، جدول‌کشی کانال‌ها تا شهریورماه امسال به پایان برسد.

کد خبر 597934

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.