نشست «مورفولوژی شهری»

رئیس هیئت‌مدیره کانون عکس انجمن سینمای جوانان اصفهان گفت: نشست «مورفولوژی شهری» در راستای پروژه‌های «ثبت اصفهان» با حضور پژوهشگر تاریخ «مهرداد موسوی‌خوانساری» برگزار می‌شود.

محمد آذربرزین در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: کانون عکس انجمن سینمای جوانان اصفهان با همکاری دانشگاه علمی کاربردی مرکز جامعه اسلامی کارگران اصفهان و کانون تاریخ، هنر و گردشگری صفاهان نشست «مورفولوژی شهری» را برگزار می‌کند.

وی با بیان اینکه این نشست در راستای پروژه‌های «ثبت اصفهان» است، افزود: در این نشست که با حضور پژوهشگر تاریخ «مهرداد موسوی‌خوانساری» برگزار می‌شود به شرحی بر ساختار فضایی و خصوصیات شهری اصفهان پرداخته می‌شود.

رئیس هیئت‌مدیره کانون عکس انجمن سینمای جوانان اصفهان تصریح کرد: سرفصل‌های این نشست شامل نگاهی به تاریخچه شهرک‌های یهودیه و جی و تولد شهر اصفهان، آشنایی با محله‌های تاریخی اصفهان، افسانه‌ها و روایت‌های عامیانه محله‌های شهر و بناهای تاریخی هر محله اصفهان است.

نشست «مورفولوژی شهری»

وی تأکید کرد: ثبت‌نام در این نشست الزامی است که هزینه ثبت‌نام برای اعضای کانون عکس اصفهان ۴٠ هزار تومان و غیر اعضا ٨٠ هزار تومان است که ثبت‌نام برای این نشست تنها از طریق لینک http://jeke.ir/photograph/ امکان‌پذیر است.

آذربرزین اضافه کرد: زمان برگزاری نشست چهارشنبه _دوم شهریورماه_ ساعت ۱۷:۳۰ الی ۱۹:۳۰ است که در خیابان بزرگمهر، کوچه شهرستانی، سالن اجتماعات دانشگاه علمی کاربردی مرکز جامعه اسلامی کارگران اصفهان این نشست برگزار می‌شود.

کد خبر 597929

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.