ورزش مدارس پیشران سند تحول آموزش و پرورش است 

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان ورزش مدارس را پیشران سند تحول بنیادین آموزش و پرورش دانست.

به گزارش ایمنا به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش استان اصفهان، محمدرضا ابراهیمی در افتتاحیه مسابقات ورزشی دانش‌آموزان کشور به میزبانی اصفهان در رشته‌های جودو، تکواندو و ژیمناستیک، اظهار کرد: اصفهان خواستگاه ۲۳ هزار و ۵۰۰ شهید است، که شش هزار از آن دانش‌آموز بودند و به نوعی شهر شهیدان است.

وی افزود: اصفهان پایگاه ورزش‌های مختلف در دوران فعلی است و میزبانی این مسابقات و دانش آموزان اتفاقی فرخنده برای اصفهان است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان تاکید کرد: جامعه‌ای شاداب است که به ورزش آن توجه شود و در جامعه‌ای به اهمیت ورزش توجه می‌شود که ورزش دانش آموزی در آن مورد توجه باشد.

اگر بخواهیم در تربیت پیشتاز باشیم باید به ورزش مدارس توجه کنیم

وی اضافه کرد: ورزش در مدارس تنها برای تندرستی نیست، البته که تندرستی پایه آن است، اما این امر پیشران سند تحول آموزش و پرورش است، اگر بخواهیم در تربیت پیشتاز باشیم باید به ورزش توجه کنیم.

ابراهیمی تصریح کرد: وزیر آموزش و پرورش عنایت ویژه‌ای به ورزش و شادابی معلمان و دانش‌آموزان دارد، ورزش جوانان و دانش‌آموزان و معلمان همواره مورد تأکید وزارت آموزش و پرورش بوده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان افزود: معتقدیم اگر به ورزش توجه شود فرآیند یادگیری و یاددهی بهتر می‌شود امیدواریم میزبان خوبی برای دانش‌آموزان باشیم همانطور که ماه گذشته میزبان ۷۰۰ فرهنگی بودیم.

گفتنی است مسابقات ورزشی دانش‌آموزان از بیست و هفتم مرداد لغایت ششم شهریور ۱۴۰۱ به میزبانی اصفهان در سه رشته برگزار می‌شود.

کد خبر 597896

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.