اشتباه داور چهارم در تعویض‌های ما روی نتیجه تاثیرگذار بود/از تعویض‌های اجباری لطمه خوردیم

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: داور چهارم در صحنه دو تعویض ما در دقایق پایانی بازی دچار اشتباه شد اما روی اشتباهش پابرجا ماند تا یک تعویض‌مان بسوزد و در نتیجه پایانی هم تاثیر زیادی گذاشته شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهدی تارتار پس از تساوی یک بر یک ذوب‌آهن مقابل تراکتور تبریز در چارچوب هفته دوم لیگ‌برتر فوتبال در کنفرانس‌خبری، اظهار کرد: برایم خیلی سخت بود که به کنفرانس بیایم چون که بدموقعی گل مساوی را دریافت کردیم؛ بازی امروز دو نیمه کاملاً متفاوت داشت، امروز دیدار را خیلی‌خوب آغاز کردیم و به گل هم رسیدیم. با شروع نیمه‌دوم تراکتور با توجه به نتیجه با شیوه بازی احساسی به دروازه ما حمله کرد و ما ناخودآگاه به عقب رفتیم.

وی با تاکید بر اشتباهات داور چهارم در نحوه تعویض‌های ذوب‌آهن، افزود: اما از دروازه‌مان خوب محافظت کردیم تا اینکه یک‌سری اتفاقات و اشتباهاتی صورت گرفت؛ بازیکن ما نتوانست به‌دلیل مصدومیت در اواخر بازی در زمین باشد و ما ۱۰ نفره به بازی ادامه دادیم. داور چهارم هم در تعویض آخر ما تابلوی تعویض را بالا نگرفت و سپس وقت‌اضافه را نشان داد؛ درحالی‌که می‌خواستیم دو تعویض انجام دهیم. تعویض ما به شیوه کاملاً عجیبی صورت گرفت و یک تعویض ما سوخت شد.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن ادامه داد: داور چهارم چگونه به‌راحتی اجازه داد بازیکن وارد زمین شود درحالی‌که خبری از تابلوی‌تعویض نبود. بازیکن ما اگر تحت‌فشار بازی دچار اشتباه و وارد زمین شد داور چهارم باید به او تذکر می‌داد قانون نیز همین را می‌گوید. واقعاً مسئله عجیبی در آن صحنه رقم خورد. داور چهارم می‌گوید بازیکن بدون تابلوی‌تعویض به داخل زمین رفته و دیگر آن را برنمی‌گردانم! تعویض دوم‌تان را نیز نمی‌توانید انجام دهید چرا که وقت‌تان سوخت. همه‌چیز باید روی اصول انجام بپذیرد که نشد و نمی‌دانم باید چه بگویم.

وی خاطرنشان کرد: در نهایت گل مساوی را نیز دریافت کردیم، واقعاً حیف بود که پیروزی از دست‌مان رفت، بازیکنان‌مان خیلی زحمت کشیدند و با چنگ و دندان دفاع می‌کردند به‌هرحال زیبایی‌های فوتبال به همین ثانیه‌هاست و به هر دو تیم بابت بازی امروز خسته‌نباشید می‌گویم.

تارتار در ادامه با اشاره به اینکه شیوه تاکتیک تراکتوری‌ها را به‌خوبی می‌دانستند گفت: بازی قبل تراکتور را به اتفاق همکارانم آنالیز کرده بودیم، می‌دانستیم با چه سیستمی بازی می‌کنند و با توجه به ارسال‌کننده و سرزن‌های قوی‌شان به‌دنبال استفاده از ضربات‌ایستگاهی هستند به‌همین خاطر تلاش کردیم خطایی پشت‌محوطه جریمه‌مان به تراکتوری‌ها ندهیم. با این‌حال چند بازی خطا دادیم اما در کل خیلی‌خوب کنترل‌شان کرده بودیم و ناچار شدند که به بازی مستقیم روی بیاورند.

وی ادامه داد: اواخر بازی به‌خاطر اتفاقاتی که رقم خورد و تعویض‌هایی که قرار بود انجام شود و داور چهارم مانع شد گل مساوی را دریافت کردیم.

سرمربی گاندوها در رابطه با مصدومیت بازیکنان تاثیرگذارش در نیمه‌اول و تعویض‌های اجباری‌شان اظهار کرد: تعویض‌های اجباری امروز خیلی به ما لطمه زدند، در نیمه‌اول دو تعویض اجباری داشتیم و علاوه‌بر از دست دادن بازیکنان‌مان فرصت‌های تعویض‌مان نیز از بین رفتند. در نیمه‌دوم که نیمه مربیان است هر دو نیمه را از دست دادیم و در نهایت بازی با تساوی به پایان رسید.

از تیم‌مان در دو بازی سنگین، یک نیمه ۱۰ نفره مقابل پرسپولیس و یک بازی بیرون از خانه مقابل تیمی که برای کسب سهمیه بسته شده با مربی مطرح و بازیکنان خارجی، فوق‌العاده راضی‌ام. با این‌حال باید از بازی امروز سه امتیاز را کسب می‌کردیم، حریف را کنترل کردیم و روی یک اتفاق و صدمه‌دیدگی دفاع‌مان گل تساوی را دریافت کردیم.

کد خبر 597891

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.