پرسپولیس صفر _ فولاد صفر/  گل‌نزن‌ها گل نمی‌خورند!

پرسپولیس در خانه مقابل فولاد به تساوی بدون گل رضایت داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سرخ‌پوشان پایتخت پس از توقف در هفته نخست برابر ذوبی‌ها، از ساعت ۲۰ و ۳۰ دقیقه امشب _ بیست و هشتم مرداد ماه _ به مصاف فولاد خوزستان رفتند و برای دومین هفته متوالی به تساوی صفر بر صفر مقابل حریف رسیدند.

هفته دوم لیگ برتر، جام خلیج فارس

دیدار تیم‌های پرسپولیس و فولاد

ورزشگاه: آزادی، تهران

تماشاگر: ۴۰ هزار نفر

گل‌ها: -

اخطار: علی نعمتی (دقیقه ۱۶، از پرسپولیس) - محمد آبشک (دقیقه ۲۱- از فولاد)

اخراج: علیرضا کوشکی (دقیقه ۷+۹۰)

پرسپولیس تهران: علیرضا بیرانوند، فرشاد فرجی، گئورگی گولسیانی، علی نعمتی، دانیال اسماعیلی‌فر، کمال کامیابی‌نیا (دقیقه ۴۶- امید عالیشاه)، میلاد سرلک، مهدی ترابی (دقیقه ۱+۹۰- شرزود تمیروف)، سعید صادقی (دقیقه ۷۸- محمد عمری)، سروش رفیعی، مهدی عبدی (دقیقه ۷۸- حامد پاکدل)

سرمربی: یحیی گل‌محمدی

فولاد خوزستان: کریستوفر کنت، عارف آقاسی، موسی کولیبالی، مهدی شیری (دقیقه ۸۶- وحید حیدریه)، سعید آقایی، حمید بو حمدان، ساسان انصاری (دقیقه ۸۶- علیرضا کوشکی)، محمد آبشک (دقیقه ۹۰- احمد عبدالله‌زاده)، وریا غفوری (دقیقه ۶۲- آیاندا پاتوسی)، احسان پهلوان، مجید علیاری (دقیقه ۹۰- علی قربانی)

سرمربی: جواد نکونام

داور: پیام حیدری

شرح بازی:

هر چند دو تیم محتاط پا به میدان گذاشتند ولی مهدی ترابی خیلی زود این فرصت را داشت تا پرسپولیس را پیش بیاندازد که تیرک عمودی دروازه مانع شد. در ادامه نیز بازی کسل‌کننده و در میانه زمین دنبال شد. اواخر نیمه اول درگیری‌ها افزایش یافت و هر دو تیم موقعیت‌هایی داشتند که حاصلی را در بر نداشت.

نیمه دوم را پرسپولیسی‌ها تهاجمی آغاز کردند و همگی برای چرخش توپ به نیمه زمین فولاد آمدند. در همین حال فولادی‌ها نیز بیکار ننشسته و با پرس شدید در یک سوم دفاعی سرخ‌ها، آن‌ها را به عقب راندند. در ادامه بازی به تعادل کشیده شد و هر دو تیم تنها اندک موقعیت‌هایی را روی دروازه حریف خلق کردند. با این وجود بازی با تساوی بدون گل خاتمه یافت.

دقایق حساس:

دقیقه ۹- مهدی ترابی با فرار پشت دفاع فولاد با کنت تک به تک شد اما ضربه او به تیرک دروازه خورد.

دقیقه ۱۸- شوت زمینی آبشک از راه دور را بیرانوند درازکش در اختیار گرفت.

دقیقه ۳۵- ضربه ایستگاهی ترابی به شکلی خطرناک از کنار دروازه فولاد به بیرون رفت.

دقیقه ۳۶- ضد حمله سریع فولادی‌ها در نهایت با حرکت غفوری و شوت او همراه شد که در میانه راه با برخورد به مدافعان پرسپولیس راهی کرنر شد.

دقیقه ۴۰- علیاری با پاس بلند از کمند آفسایدگیری مدافعین سرخ‌پوش فرار کرد اما بیرانوند در گوشه محوطه فضایش را تنگ کرد تا این موقعیت هم برای شاگردان نکونام از دست برود.

دقیقه ۲+۹۰- شوت تمیروف زوزه‌کشان از بالا دروازه کنت به بیرون رفت.

نکات ویژه:

* در وقت‌های تلف شده نیمه اول روی یک برخورد، بازیکنان دو تیم باهم درگیر شدند و نیمکت فولاد نیز به تصمیم پیام حیدری مبنی بر کارت ندادن به بازیکن پرسپولیس به شدت اعتراض کردند تا داور حسین کعبی از اعضا کادر فولاد را جریمه کند.

* ژوزه مورایس، سرمربی سپاهان در اقدامی قابل توجه به ورزشگاه آزادی آمده و از جایگاه VIP بازی را به تماشا نشسته است. مورایس هفته قبل هم در فولادشهر بازی پرسپولیس را از نزدیک دیده بود.

کد خبر 597874

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.