مشکل آب‌های سطحی خیابان مالک اشتر رفع می‌شود

مدیر منطقه پنج شهرداری کرج از رفع مشکل دفع آب‌های سطحی خیابان مالک اشتر تا پایان شهریورماه سال‌جاری خبر داد و گفت: روکش آسفالت خیابان‌های مالک اشتر، انقلاب و امامزاده محمد در برنامه‌های آینده شهرداری منطقه قرار دارد و علاوه بر آن آسفالت مکانیزه معابر نیز انجام خواهد شد.

حشمت‌الله عزیزی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به پایان عملیات آسفالت‌ریزی خیابان بزرگمهر در محدوده منطقه پنج شهرداری کرج، اظهار کرد: این اقدام با هدف بهسازی آسفالت و تسهیل در عبور و مرور شهروندان انجام شده است.

وی با بیان اینکه توزیع آسفالت در معابر بر اساس اولویت‌بندی از اقدامات اولویت‌دار منطقه در حوزه عمرانی و خدماتی محسوب می‌شود، افزود: در این راستا روکش آسفالت مکانیزه خیابان بزرگمهر به مساحت ۱۲ هزار و ۵۰۰ مترمربع با تناژ مصرفی دو هزار تن آسفالت توسط سازمان عمران شهرداری کرج به اتمام رسید.

مدیر منطقه پنج شهرداری کرج تصریح کرد: بر اساس نیازسنجی و کارشناسی، اولویت‌بندی‌ها و درخواست‌های شهروندان، عملیات روکش آسفالت در سطح معابر این منطقه انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه مشاغل کاذب، سد معبر و انسداد معابر از جمله معضلات موجود در منطقه پنج شهرداری است، تصریح کرد: در این منطقه بساط‌گستری توسط افرادی که بیشتر از اقشار آسیب‌پذیر جامعه هستند، شکل گرفته است که امیدواریم بتوانیم ساماندهی لازم را در این خصوص انجام دهیم.

عزیزی وجود بافت‌های فرسوده در حصارک پایین، المهدی (عج)، خیابان امامزاده، فروردین و مالک اشتر را از دیگر معضلات منطقه پنج برشمرد و گفت: معضلات اجتماعی موجود در بلوار شهید ایرانی با همراهی و همکاری دستگاه‌های رفع می‌شود.

وی از رفع مشکل دفع آب‌های سطحی در خیابان مالک اشتر تا شهریورماه امسال خبر داد و افزود: روکش آسفالت خیابان‌های مالک اشتر، انقلاب و امامزاده محمد در برنامه‌های آینده شهرداری منطقه قرار دارد و علاوه بر آن آسفالت مکانیزه معابر نیز انجام خواهد شد.

مدیر منطقه پنج شهرداری کرج اقدامات صورت گرفته در خصوص روکش آسفالت معابر، تصریح کرد: روکش آسفالت سه خیابان در محله حصارک همچنین معابر کرج‌نو در حال انجام است و با توجه به ابلاغ قرارداد با پیمانکار، تا یک هفته آینده نیز اتفاقات خوبی در سطح منطقه خواهد افتاد.

وی با اشاره به ترافیک موجود در خیابان المهدی (عج)، گفت: این خیابان محلی جذاب در موضوعات تجاری است؛ از این‌رو شهروندان برای خرید مایحتاج خود ترافیک‌های سنگینی را در این خیابان ایجاد می‌کنند، نحوه پارک خودروها به‌صورت دوبل و مورب باعث ترافیک می‌شود و تردد را با مشکل مواجه می‌کند، همچنین کمبود پارکینگ و نحوه پارک خودرو توسط شهروندان از دیگر معضلات این محدوده است.

کد خبر 597858

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.