تراکتور یک - ذوب‌آهن یک/ سه‌امتیاز از چنگ گاندوها پرید

تیم‌های فوتبال تراکتور تبریز و ذوب‌آهن اصفهان از ساعت ۱۸:۳۰ امروز در چارچوب هفته‌ دوم فصل بیست‌ودوم لیگ‌برتر در ورزشگاه بنیان‌دیزل تبریز مقابل یکدیگر صف‌آرایی کردند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، از ساعت ۱۸:۳۰ اروز در ورزشگاه خالی از تماشاگر بنیان‌دیزل تبریز، تیم‌های فوتبال تراکتور تبریز و ذوب‌آهن اصفهان در قالب هفته دوم فصل بیست‌ودوم لیگ‌برتر فوتبال ایران جام خلیج‌فارس برابر یکدیگر قرار گرفتند.

هفته دوم رقابت‌های لیگ‌برتر فوتبال، جام خلیج‌فارس

دیدار تیم‌های تراکتور تبریز و ذوب‌آهن اصفهان

ورزشگاه: بنیان‌دیزل تبریز - بدون تماشاگر

گل‌ها: صادق صادقی (دقیقه ۲۹ برای ذوب‌آهن) - رضا اسدی (دقیقه ۹۷ برای تراکتور)

تعویض‌ها:

تراکتور: مهدی هاشم‌نژاد (گوستاوو واگنین، دقیقه ۴۶) - مهدی کیانی و پوریا آریاکیا (آرش قادری و ابوالفضل رزاق‌پور، دقیقه ۶۹)

ذوب‌آهن: آرمان اکوان (سیدمحمد قریشی، دقیقه ۴۴) - شهرام سالاری (سعید باقرپسند، دقیقه ۴۵) - محمدحسین اسلامی (پویا پورعلی، دقیقه ۴۵) - امیرحسین صدقی (سجاد آشوری، دقیقه ۸۸)

کارت‌زرد:

تراکتور: هادی محمدی

ذوب‌آهن: سجاد آشوری - امیرحسین رنگرز جدی

کارت‌قرمز:

کوبل داوری: یاسر همرنگ (داور وسط)، محسن سلطانی و مهدی سیفی (کمک‌داوران اول و دوم)، شبیر بهروزی (داور چهارم) و رضا سخندان (ناظر بازی)

ترکیب تیم فوتبال تراکتور تبریز:

محمدرضا اخباری، سیدابوالفضل رزاق‌پور، محمد آقاجان‌پور، هادی محمدی، گوستاو واگنین، رضا اسدی، سعید واسعی، آرش قادری، ریکاردو آلوز، سجاد دانایی، محمد عباس‌زاده

سرمربی: قربان بردیف

ترکیب تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان:

حبیب فرعباسی، حامد نورمحمدی، سیدمحمد قریشی، پوریا پورعلی، مسعود ابراهیم‌زاده، سجاد آشوری، صادق صادقی، آرمان قاسمی، امیرحسین رنگرز جدی، سعید باقرپسند و سجاد جعفری

سرمربی: مهدی تارتار

موقعیت‌های حساس و شرح‌بازی:

در یک‌سوم ابتدایی نیمه‌اول بازی کاملاً متعادل پیش می‌رود و هر دو تیم در میانه زمین مالکیت را میان یکدیگر ردوبدل می‌کنند.

بازی بسیار پربرخورد دنبال می‌شود و خطاهای متعددی بر روی بازیکنان دو تیم انجام می‌گیرد اما تا دقیقه ۳۰ همچنان داور از کارت‌زرد خود استفاده نکرده است.

پس از گلزنی تیم فوتبال ذوب‌آهن تراکتوری‌ها در زمین ذوبی‌ها برای خلق موقعیت‌های گلزنی تلاش کردند اما نتواسنتند به‌طور جدی دروازه فرعباسی را تهدید کنند.

فشار بالای بازی باعث شد سیدمحمد قریشی مدافع ذوب‌آهن در اواخر نیمه‌اول دچار مصدومیت جدی شود و قادر به ادامه بازی نبود و جای خود را به آرمان اکوان داد. اما بدشانسی ذوب‌آهن تمامی نداشت و سعید باقرپسند نیز دو دقیقه بعد به‌خاطر مصدومیت از زمین بیرون رفت و شهرام سالاری جای او را در زمین گرفت.

نیمه‌اول دیدار به‌دلیل توقف‌های طولانی تا دقیقه ۵۱ ادامه پیدا کرد و بازی ۵ دقیقه بیشتر از وقت‌معمول به‌طول انجامید.

در دقیقه ۶۷ شوت محمدحسین اسلامی با پای‌چپ از بالای دروازه تراکتور با اختلاف زیاد به بیرون رفت.

درحالی‌که فقط ۳۰ دقیقه تا پایان نیمه‌اول باقی‌مانده فرصت خطرناکی از سوی دو تیم روی دروازه‌ها ایجاد نمی‌شود و بازی با همان تک‌گل ذوبی‌ها در حال پیگیری است.

در دقیقه ۷۸ شوت زیبای پوریا آریاکیا با واکنش مناسب حبیب فرعباسی گلر ذوبی‌ها برگشت داده شد.

توپ ارسالی از سمت راست خط‌حمله ذوب‌آهن را شهرام سالاری به‌قصد باز کردن دروازه تراکتور قطع کرد که توپ با اختلاف به بیرون رفت.

یاسر همرنگ مانند نیمه‌اول دقایق تلف‌شده زیادی را منظور کرد و بدین ترتیب ۶ دقیقه وقت‌اضافه برای نیمه‌دوم اعلام شد.

شرح گل‌ها:

دقیقه ۲۹- سیدمحمد قریشی در سمت راست خط‌دفاعی ذوب‌آهن با یک ضربه بلند توپ را به یک‌سوم دفاعی تراکتور فرستاد، سعیدباقرپسند باز هم در نبردهوایی موفق عمل کرد تا تاثیر او توپ را به محوطه جریمه تراکتوری‌ها بفرستد و صادق صادقی با استفاده از غفلت مدافعان تراکتور با یک ضربه چیپ توپ را از بالای سر اخباری وارد دروازه کرد تا ذوب‌آهن یک بر صفر پیش بیفتد.

دقیقه ۹۷- درحالی‌که ذوب‌آهن برای جشن پیروزی آماده می‌شد ضربه‌سر رضا اسدی در محوطه جریمه ذوبی‌ها منجر به گل تساوی‌بخش شد تا در ثانیه‌های پایانی امتیازات تقسیم شود و تراکتور نیز از شکست خانگی فرار کرد.

نکات‌بازی:

علیرضا احسانی مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن با حضور در ورزشگاه شهید قاسم سلیمانی از نزدیک نظاره‌گر دیدار گاندوها برابر تراکتور است.

یک‌ساعت‌ونیم پیش از آغاز مسابقه، نخاله‌های اطراف زمین چمن ورزشگاه بنیان‌دیزل تبریز آتش گرفت که با حضور به‌موقع نیروهای آتش نشانی پس از ۴۰ دقیقه مهار شد.

کد خبر 597844

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.