لزوم جذب سرمایه‌گذار و رفع مشکلات کشتارگاه اهواز در آینده نزدیک

معاون استاندار خوزستان گفت: مشکلات کشتارگاه خوزستان تا دو هفته آینده رفع می‌شود با این حال شهرداری اهواز باید با جذب سرمایه‌گذار به سمت کشتارگاه کاملا صنعتی حرکت کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمد خانچی امروز جمعه _بیست و هشتم مردادماه_ در بازدید از کشتارگاه اهواز، اظهار کرد: اهواز کلانشهری است که لزوم وجود کشتارگاه کاملاً مکانیزه و صنعتی در آن محرز است و درحال حاضر ایرادهایی به وضع موجود دیده شده که با نظر مجموعه دامپزشکی و محیط زیست از آن بازدید کردیم.

وی افزود: طبق گزارش‌های قبل امروز دوباره بازدید انجام شد و بر رفع موارد مورد تخلف تاکید داریم و باید ظرف مدت زمان بسیار محدود ایرادها برطرف شود.

معاون عمرانی استانداری خوزستان با تاکید بر لزوم جذب سرمایه‌گذار تصریح کرد: شهرداری اهواز باید برای جذب سرمایه‌گذار برنامه ریزی خوبی جهت یک کشتارگاه صنعتی مدرن داشته باشد.

وی ادامه داد: درحال حاضر در شهرستان باوی یک کشتارگاه صنعتی در حال احداث است که به زودی در چرخه بهره برداری قرار می‌گیرد.

خانچی اضافه کرد: مردم بدانند با توجه به نظری که مجموعه بهداشت و دامپزشکی داشتند وضعیت نگهداری گوشت‌ها و کشتاری که انجام می‌شود نگران کننده نیست.

وی تصریح کرد: اگرچه در بخش‌های محیطی کشتارگاه ایرادهایی وجود داشت اما با دستور مقام قضائی امروز پلمپ می‌شود و ظرف یک هفته باید از این ایرادات رفع نقص شود.

معاون استاندار خوزستان با بیان اینکه همه جوانب دیده شده است تا در این مدت خللی در وضعیت بازار به وجود نیاید و باعث نگرانی نشود، گفت: به زودی ایرادها رفع می‌شود و در بازدید دو هفته آینده تحول خوبی را شاهد خواهیم بود.

کد خبر 597830

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.