پپ حرف آخر را درباره انتقال برناردو زد

سرمربی اسپانیایی پیش از این در مورد اهمیت هافبک پرتغالی با رسانه‌ها صحبت کرده بود.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از گل، برناردو سیلوا، هافبک پرتغالی تیم منچسترسیتی مدتی است که به بارسلونا لینک شده و صحبت‌هایی در خصوص انتقالش شنیده شده بود.

بارسلونا پنجره نقل و انتقالاتی موفقیت آمیزی را پشت سر گذاشته و با وجود مشکلات مالی، فعال‌سازی اهرم‌های اقتصادی باعث شده تا انتقال روبرت لواندوفسکی، ژولس کانده و رافینیا نهایی شود. آخرین هدف جدی بارسلونا برای این پنجره برناردو سیلوا بوده و کاتالان‌ها رسماً این موضوع را به باشگاه انگلیسی نیز اعلام کرده‌اند.

سرمربی اسپانیایی پیش از این در مورد اهمیت هافبک پرتغالی با رسانه‌ها صحبت کرده بود. او گفته بود که سیلوا نقش مهمی در سیتی دارد و یکی از بازیکنان اصلی تیم است که ماندنش در نقشه‌های وی اثر خواهد داشت: ۱۱۰ درصد من می‌خواهم که او بماند. من او را دوست دارم. سیلوا می‌داند که ما چقدر او را می‌خواهیم.

برناردو اگرچه اصرار داشت که ورزشگاه اتحاد را ترک کند و راهی نیوکمپ شود، اما اعلام کرده بود که از ماندن در سیتی هم ناراضی نیست. او در مصاحبه‌ای اظهار کرد: من همیشه گفته‌ام که اینجا خوشحالم، اما نمی‌دانم دانم چه اتفاقی قرار است بیفتد. صادقانه بگویم، باید صبر کنیم تا ببینیم چه می‌شود. رابطه من با باشگاه بسیار صادقانه است. من با آنها صحبت کرده‌ام و آنها می‌دانند که من چه می‌خواهم.

وی افزود: اگر بمانم، بسیار خوشحالم و همیشه به این باشگاه احترام می‌گذارم و تمام تلاشم را می‌کنم. اگر نه، فوتبال است و ما فقط خواهیم دید که چه اتفاقی می‌افتد. هر اتفاقی بیفتد در نهایت احترام خواهد بود. مطمئن باشید.

با وجود شایعاتی که مدتی است شنیده شده، پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی در مورد انتقال احتمالی برناردو سیلوا به بارسلونا گفت: چهارشنبه او را در ترکیب تیم خواهید دید. او یکی از اعضای تیم ما است و هفته آینده نیز در بازی دوستانه برابر بارسا بازی می‌کند. برناردو سیلوا به نیوکمپ می‌رود اما به عنوان بازیکن منچسترسیتی!

کد خبر 597820

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.