باید همه مناطق از امکانات دولتی بهره‌مند شوند

امام‌جمعه بویین میاندشت گفت: نگاه دولتمردان باید به نحوی باشد که تمام شهرها از امکانات بهره‌مند شوند؛ نباید امکانات به یک منطقه خاص محدود و نگاه دولتمردان به شهرها با مرکز استان تفاوت داشته باشد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حجت الاسلام والمسلمین حسن اسکندری در خطبه‌های نماز جمعه امروز _بیست و هشتم مردادماه_ بویین میاندشت ضمن گرامیداشت سالروز ورود آزادگان به میهن، اظهار کرد: آزادگان الماس‌های درخشان و سرمایه‌های کشور هستند؛ لازم است خاطرات آنان جمع‌آوری و به صورت کتاب منتشر شود تا جوانان از آن استفاده کنند.

وی با بیان اینکه آزادگان الگویی برای صبر و استقامت در برابر سختی‌ها هستند، افزود: ایستادگی و مقاومت آزادگان موجب یأس دشمن بعثی شد، برای حرکت در مسیر آزادگان نیاز به نقشه راه و الگو داریم.

امام‌جمعه بویین میاندشت گفت: هشت سال دفاع مقدس اوج معنویت بود، اما برای رزمندگان، خط مقدم اوج معنویت بود؛ آنان گوهرهای ناب انسانی بودند که در میدان جنگ درخشیدند.

اسکندری با تبریک فرارسیدن هفته دولت، گفت: شهیدان رجایی و باهنر الگوهایی برای کارگزاران در میدان کار و تلاش هستند و دولتمردان هم با عملکرد خود می‌توانند الگوهایی برای جهانیان باشند.

وی افزود: نگاه دولتمردان باید به نحوی باشد که تمام شهرها از امکانات بهره‌مند شوند؛ نباید امکانات به یک منطقه خاص محدود و نگاه دولتمردان به شهرها با مرکز استان تفاوت داشته باشد.

امام‌جمعه بویین میاندشت با بیان اینکه حضور در مساجد و هیئت‌های مذهبی و سرعت در اقدام و عمل از شاخصه‌های مسئولان است، گفت: تاکنون ۲۰ بار مطالعات سد بلطاق انجام شده، اما هنوز اقدامی برای اجرای این پروژه صورت نگرفته است؛ منطقه محروم شهرستان بویین میاندشت نیاز به احداث سد دارد.

اسکندری با اشاره به کودتای ۲۸ مردادماه، افزود: وقتی نفت وارد معادلات دنیا شد یکی از اهداف استکبار برای تسلط جامعه تصاحب منابع نفتی بود.

وی با اشاره به اینکه تقوا در تعالی جامعه مؤثر است، تأکید کرد: جامعه باید به نحوی مدیریت شود که مردم به صورت خودجوش به سمت کمالات انسانی حرکت کنند و جامعه ایده‌آل تشکیل شود.

کد خبر 597819

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.