گزینه جایگزین رئال مادرید در صورت جدایی کاسمیرو مشخص شد

هافبک برزیلی رئال ممکن است در همین پنجره راهی منچستر شود و در همین راستا، رئال گیمارش را در صدر لیست اهداف خود برای جایگزینی وی قرار داده است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از آ اس، شروع ضعیف منچستریونایتد در این فصل زنگ خطر را در اولدترافورد به صدا درآورده است. نمایندگان این باشگاه به مادرید سفر کرده‌اند تا در مورد قرارداد کاسمیرو با باشگاه رئال مادرید صحبت کنند.

رئال مادرید در حال حاضر به دنبال جایگزینی برای یکی از برجسته‌ترین بازیکنان ترکیب خود است. کاسمیرو، هافبک برزیلی است که پس از سال‌ها حضور در سانتیاگو برنابئو، قصد جدایی کرده و ممکن است در همین پنجره نقل و انتقالاتی راهی منچستر یونایتد شود. در همین راستا، لوس بلانکوس برونو گیمارش را در صدر لیست اهداف خود برای جایگزینی کاسمیرو قرار داده است.

قرارداد پنج ساله کاسمیر در یونایتد دستمزد بسیار بیشتری نسبت به مادرید به این بازیکن می‌دهد. یونایتدی‌ها روز شنبه را با روزی کلیدی برای انجام این انتقال عنوان کرده‌اند و انتظار می‌رود به زودی پیشنهادی رسمی برای کاسمیرو ارائه شود. برونو گیمارش در لیست جایگزین‌های احتمالی کاسمیرو قرار دارد. این بازیکن ۲۴ ساله است و می‌تواند سال‌ها در مادرید بدرخشد.

البته باید اشاره کرد که جذب گیمارش ساده نخواهد بود. این بازیکن در تیم «ادی هاو» حضور دارد و هواداران او را در پارک سنت جیمز دوست دارند. منابع نزدیک به نیوکاسل تأیید کرده‌اند که این باشگاه انگلیسی مبلغ بالایی برای بازیکن خود درخواست کرده است. نیوکاسل با هدایت مهرداد قدوسی رقمی نزدیک به ۵۲ میلیون یورو برای جذب این بازیکن برزیلی پرداخت کرد و انتظار دارد که نزدیک به دوبرابر این مبلغ را از رئال مادرید دریافت کند.

از زمانی که گیمارش هفت ماه پیش در پارک سنت جیمز به عنوان مهره‌ای جدید در نیوکاسل به خدمت گرفته شد، وی توانست همه را تحت تأثیر قرار دهد و در اولین فصل حضورش در این کشور، بیشترین پیروزی در نبرد تن به تن، بیشترین تکل و بیشترین خطا را در آمار ثبت کرده است. وی بازیکن ثابت تیم تیته در برزیل است و به خوبی موقعیتش را در ترکیب اصلی تثبیت کرده است. وی همچنین یکی از برجسته‌ترین بازیکنان برزیل در المپیک ۲۰۲۰ توکیو بود، جایی که کیفیت واقعی خود را در فینال مقابل اسپانیا نشان داد.

یک نرم افزار هوش مصنوعی با نام Olocip، برونو گیمارش را به عنوان جایگزین ایده آل برای کاسمیرو در رئال مادرید انتخاب کرده است. دور از انتظار نیست که هافبک نیوکاسل تحت هدایت کارلو آنچلوتی، رشد چشمگیری داشته باشد.

کد خبر 597793

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.