شهردار شهرکرد و موانع پیش‌رو/ ششجوان آسفالت ندارد!

پر بازدیدترین اخبار شهرهای ایران در هفته گذشته را در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، «گسترش ۵ هکتاری دمق»، «پیشنهادات مدیریت شهری شهرکرد برای حل مشکل آب شرب»، «نگهداری از سگ‌ها؛ فرهنگ اشرافی شهرها»، «۱۴ میلیارد تومان اعتبار نیاز است / ورود روزانه ۶۰ تن زباله به کارخانه»، «تاکسیرانان بندرانزلی در انتظار بیمه تأمین اجتماعی»، «رویکرد متفاوت شهرداری شهرکرد به بافت‌های فرسوده»، «گلایه شهروندان از بی‌توجهی به آزادسازی خیابان مصلی»، «تداوم آموزش شهروندی در پایگاه‌های بسیج سمنان»، «شهردار جدید شهرکرد را بیشتر بشناسیم»، «گلایه ساکنان ششجوان از وعده‌های بی‌ثمر مسئولان» از عناوین اخباری است که هفته گذشته در صدر پر بازدیدهای سرویس شهرهای ایران ایمنا قرار گرفت و در این بسته خبری بازنشر می‌شود.

گسترش ۵ هکتاری دمق

از عناوین پربازدید خبری شهرهای ایران خبرگزاری ایمنا در هفته گذشته «گسترش ۵ هکتاری دمق» بود.

مصطفی محمدی‌وند، شهردار دمق از گسترش پنج هکتاری شهر دمق خبر داد و گفت: جلسات زیربنایی برای گسترش حریم شهر برگزار و طرح به تصویب رسیده است و در جلسه اصلی به سرانجام خواهد رسید.

پیشنهادات مدیریت شهری شهرکرد برای حل مشکل آب شرب

«پیشنهادات مدیریت شهری شهرکرد برای حل مشکل آب شرب» یکی از اخبار پربازدید سرویس شهرهای ایران خبرگزاری ایمنا در هفته گذشته بود.

عبدالصادق نجفی، سرپرست شهرداری شهرکرد گفت: شهرداری در اسرع وقت اقدامات لازم از جمله لوله‌گذاری‌ها را انجام داده و زیرساخت‌های لازم جهت استفاده آب شرب مهیا شده است.

نگهداری از سگ‌ها؛ فرهنگ اشرافی شهرها

سولماز حسینیون، یک دکترای طراحی شهری گفت: سگ داشتن به یک فرهنگ اشرافی در شهرها تبدیل شده است و افرادی که سگ دارند، برای تفریح و درآمدزایی اقدام به توله‌کشی می‌کنند.

۱۴ میلیارد تومان اعتبار نیاز است / ورود روزانه ۶۰ تن زباله به کارخانه

«۱۴ میلیارد تومان اعتبار نیاز است / ورود روزانه ۶۰ تن زباله به کارخانه» یکی از اخبار پربازدید سرویس شهرهای ایران خبرگزاری ایمنا در هفته گذشته بود.

محسن محسنی، مدیرعامل کارخانه بازیافت گلپایگان و خوانسار گفت: ۱۴ میلیارد تومان اعتبار برای خرید ماشین‌آلات و تجهیزات کارخانه نیاز است.

تاکسیرانان بندرانزلی در انتظار بیمه تأمین اجتماعی

حسین بیک‌زاده، رئیس سازمان مدیریت حمل‌ونقل شهرداری بندرانزلی گفت: حدود ۹۰۰ نفر از مالکان تاکسی و رانندگان کمکی این سازمان در انتظار بیمه تأمین اجتماعی هستند و داشتن بیمه، یکی از مطالبات جدی و بحق تاکسیرانان است.

رویکرد متفاوت شهرداری شهرکرد به بافت‌های فرسوده

اکبر شاهوردی، رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری شهرکرد گفت: داشتن رویکرد فرهنگی نسبت به بافت‌های فرسوده از رویکردهای سازمان است.

گلایه شهروندان از بی‌توجهی به آزادسازی خیابان مصلی

«گلایه شهروندان از بی‌توجهی به آزادسازی خیابان مصلی» یکی از اخبار پربازدید سرویس شهرهای ایران خبرگزاری ایمنا در هفته گذشته بود که جزئیات این مسئله در گفت‌وگو با مدیر شهر تشریح شد.

شهروندان بوئین‌میاندشت نسبت به روند آزادسازی خیابان مصلی و بی‌تفاوتی مسئولان نسبت به اصلاح این نقطه حادثه‌خیز، معترض هستند. بلوار مصلی پرترددترین نقطه شهر است. در نقطه مقابل این بلوار واحدهای مسکونی وجود دارد و لازم است شهرداری نسبت به آزادسازی این مسیر پرتردد اقدام کند.

سیداحمد عبدالهی، شهردار بوئین‌میاندشت می‌گوید: این خیابان در طرح جامع شهر تعریف نشده است و آزادسازی آن در دستور کار شهرداری قرار ندارد. این موضوع باید در طرح تفصیلی دیده شود تا تملک این سه واحد در دستور کار شهرداری قرار بگیرد.

تداوم آموزش شهروندی در پایگاه‌های بسیج سمنان

تداوم آموزش شهروندی در پایگاه‌های بسیج سمنان نیز مورد استقبال بازدیدکنندگان سرویس شهرهای ایران ایمنا قرار گرفت.

مجتبی اعوانی، مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند و تبدیل مواد شهری شهرداری سمنان، از تداوم فعالیت‌های آموزش شهروندی در سطح پایگاه‌های مقاومت بسیج این شهر خبر داد.

شهردار جدید شهرکرد را بیشتر بشناسیم

از پرمخاطب‌ترین اخبار شهرهای ایران ایمنا در هفته گذشته شهردار جدید شهرکرد را بیشتر بشناسیم بود.

اعضای شورای اسلامی شهرکرد، محمدحسین واحدیان متولد ۱۳۶۴ از کاشان را که داماد چهارمحالی‌ها است، به‌عنوان شهردار جدید شهرکرد انتخاب کردند؛ محمدحسین واحدیان زادگاهش کاشان است و از سال ۱۳۹۱ داماد چهارمحالی‌ها است. شهردار جدید شهرکرد درحالی سکان مدیریت شهری را برعهده خواهد گرفت که این شهر با وجود همه اقدامات دوره‌های مختلف مدیران شهری، اینک با مشکلات مختلفی در بخش‌های گوناگون ازجمله درآمد، عمران، شهرسازی، ترافیک و مبلمان شهری مواجه است.

گلایه ساکنان ششجوان از وعده‌های بی‌ثمر مسئولان

«گلایه ساکنان ششجوان از وعده‌های بی‌ثمر مسئولان» یکی از اخبار پربازدید سرویس شهرهای ایران خبرگزاری ایمنا در هفته گذشته بود که جرئیات این مسئله در گفت‌وگو با مدیر شهر تشریح شد.

در سفر استاندار اصفهان به شهرستان بوئین‌ومیاندشت و بازدید از محله ششجوان، با توجه به نامناسب بودن وضعیت معابر و خیابان‌های این محله از شهر به دلیل نبود آسفالت، مصوبه تخصیص ۲۰۰ تن قیر به ششجوان در جلسه مشترک شورای اداری شهرستان و استان به تصویب رسید. شهروندان از این وعده استاندار خوشحال شدند و امید داشتند که زمستان ۱۴۰۱ را متفاوت آغاز کنند؛ تصور بر این بود که مطالبه دیرینه ششجوانی‌ها محقق می‌شود، اما چند ماه از این مصوبه می‌گذرد و وعده‌ها عملیاتی نشده است.

سیداحمدعبدالهی، شهردار بوئین‌میاندشت اظهار کرد: تاکنون هیچ میزان قیری برای آسفالت معابر ششجوان از سوی استانداری تخصیص داده نشده است و از محل اعتبارات شهرداری در حال ترمیم ترانشه هستیم، البته قراردادی با یک پیمانکار برای آسفالت کوچه‌ها منعقد شده، اما تاکنون میزان قیر مصوب شده تخصیص پیدا نکرده است.

کد خبر 597763

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.