رویداد «موزه ملی هنرهای اصفهان در قاب دوربینِ شما»

مدیر موزه ملی هنرهای اصفهان از برگزاری رویداد «موزه ملی هنرهای اصفهان در قاب دوربینِ شما» امروز جمعه بیست و هشتم مردادماه خبر داد.

احسان بختیاری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: هم‌زمان با روز جهانی عکاسی (١٩ آگوست) موزه ملی هنرهای اصفهان در نظر دارد تا با برگزاری رویداد «موزه ملی هنرهای اصفهان در قاب دوربینِ شما» از علاقه‌مندان به حوزه عکاسی دعوت به عمل آورد تا با حضور در محوطه موزه، از بنایِ تاریخیِ متعلق به اواخر دوره‌ی قاجار (ساختمان موزه) بهره برده و هنر عکاسی خود را به نمایش بگذارند.

وی افزود: تاریخ و ساعات برگزاری رویداد امروز_جمعه بیست و هشتم مردادماه_ است که علاقه‌مندان برای شرکت در این رویداد می‌توانند از ساعت ۹ تا ۲۲ در محل موزه هنرهای معاصر اصفهان حضور یابند.

مدیر موزه ملی هنرهای اصفهان تصریح کرد: در این رویداد برای اولین بار امکان حضور و عکاسی در ایوان طبقه دوم موزه فراهم‌شده است و شرایط شرکت در این رویداد عکاسی شامل موزه را در قاب دوربین خود ببینید (با اولویت بنا)، و قرار دادن عکس‌های گرفته‌شده از بناهای موزه در صفحه شخصی اینستاگرام عکاس در قالب پست یا استوری و تگ کردن پیج اینستاگرام موزه به نشانی@nationalmuseum_isfahanart.cibm است.

وی اضافه کرد: فرصت بارگذاری و انتشار عکس‌ها تا پایان روز شنبه بیست و نهم مردادماه است که بهترین عکس از نگاه مخاطب انتخاب و اعلام خواهد شد.

کد خبر 597756

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.