مهم‌ترین اخبار حوادث امروز ایمنا؛ ۲۷ مردادماه

مهم‌ترین اخبار حوادث امروز ایمنا نظیر فرار با لباس زنانه برای مخفی کردن راز قتل خواهر، قشون کشی مسلحانه بخاطر جای پارک، قتل هم‌اتاقی در بیمارستان، سارق زورگیر بزرگراه نیایش دستگیر شد، انتقال دو مصدوم تصادفی توسط بالگرد اورژانس و سارق بی رحم به مدارس هم رحم نکرد را در زیر بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهم‌ترین اخبار حوادث امروز _پنجشنبه بیست‌وهفتم مردادماه_ به شرح ذیل است:

مرد جوان که پس از قتل خواهرش با پوشیدن لباس‌های زنانه و صحنه‌سازی جسد را در بلوار میرداماد تهران رها و فرار کرده بود از سوی پلیس دستگیر شد.

بیشتر بخوانید

مدتی قبل دو خانواده در شرق تهران بر سر جای پارک با یکدیگر به اختلاف و درگیری برخوردند. یکی از طرفین دعوا همان شب برای انتقام‌گیری از درگیری که قبلاً رخ داده بود، سراغ طرف دیگر دعوا رفت و تعدادی افراد را نیز اجیر کرده و همراه خود برد. سپس این افراد اقدام به تیراندازی به پنجره خانه فرد مورد نظرشان کردند و این درحالی بود که همه اهل خانه در خواب بودند.

بیشتر بخوانید

طبق اعلام بانک ملی، اموال مکشوفه از سرقت صندوق‌های اجاره‌ای شعبه دانشگاه این بانک تحت نظارت مرجع قضائی در حال تحویل به صاحبان آن‌ها است.

بیشتر بخوانید

فروردین امسال گزارش قتل زن میانسالی در یکی از بیمارستان‌های روانی پایتخت به قاضی محمدرضا صاحب جمعی اعلام شد. وقتی تیم جنایی برای بررسی ماجرا به محل جنایت که اتاق شماره سه در طبقه همکف بیمارستان روانی بود رفتند با جسد زن ۶۴ ساله‌ای به نام مهین روبه‌رو شدند.

بیشتر بخوانید

فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در اطلاعیه‌ای از متلاشی شدن شبکه تبلیغ و ترویج سلفیت در کشور با تلاش شبانه‌روزی سربازان گمنام امام زمان (عج) در سازمان اطلاعات فراجا خبر داد.

بیشتر بخوانید

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از اجرای طرح جمع‌آوری خرده فروشان موادمخدر در این شهرستان خبر داد.

بیشتر بخوانید

رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری سارق زورگیری که در ترافیک بزرگراه نیایش از یک خانم اقدام به زورگیری کرده بود، خبر داد.

بیشتر بخوانید

مدیر روابط عمومی اورژانس و فوریت‌های پزشکی اصفهان از انتقال دو مصدوم تصادفی توسط بالگرد اورژانس به بیمارستان الزهرا (س) اصفهان، خبر داد.

بیشتر بخوانید

یک متهم همزمان با ایام تاسوعا و عاشورا حسینی (ع) در میدان یادبود گنبدکاووس اقدام به تیراندازی و قتل جوان ۲۲ ساله کرده و پس از آن به یکی از استان‌های شمال غربی کشور گریخته و در آنجا مخفی شده بود. پس از اقدام به تیراندازی و قتل، بلافاصله با اشراف اطلاعاتی پلیس، عامل تیراندازی شناسایی و دستگیری وی در دستور کار مأموران انتظامی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید

فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد از دستگیری سارق مدارس دولتی با ۶ فقره سرقت در آن شهرستان خبر داد.

بیشتر بخوانید

کد خبر 597738

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.