طرح جامع آب در اصفهان اجرایی می‌شود

استاندار اصفهان گفت: در جلسه اخیر با مسئولان تهران در حوزه اجرایی کردن طرح جامع آب به توافق رسیدیم و تصمیم‌گیری و سیاستگذاری شده است که در این راستا به جلساتی با فعالان اقتصادی و تشکل‌های مردم نهاد نیاز است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سید رضا مرتضوی روز _پنجشنبه، بیست‌وهفتم مردادماه_ در گردهمایی فرهنگی و اجتماعی و نکوداشت هفته مشارکت‌های مردمی اظهار کرد: عمل صالح از موارد سفارش شده در قرآن است که همین نگاه و مکتب دینی و قرآنی به کار نیک، به اصلی‌ترین و جوهر حرکت‌های اجتماعی و شکل‌گیری مسئولیت‌های اجتماعی تبدیل شده است.

وی ادامه داد: وقتی سخن از حرکت‌های اجتماعی و فعالیت‌های مردمی می‌شود به چند رویکرد و چند نگاه بالادستی در ایران می‌خوریم که برخی از آنها در دیگر نقاط دنیا کمتر است.

استاندار اصفهان تصریح کرد: افزایش آمار خیریه‌های مردم نهاد و خیران بعد از انقلاب نسبت به قبل از آن حاکی از نگاه جمهوری اسلامی به کار خیر است که نمود عینی آن را در جریان مقابله با کرونا خواهیم دید.

‌وی با بیان اینکه باید از خیران و مردم به عنوان ابرقدرت یاد کرد، افزود: در بیانیه گام دوم انقلاب به حکمرانی مردم اشاره شده است که باید توسط جوانان و نخبگان جامعه اجرایی شود، گفت: در این حوزه باید به دنبال مدل سازی باشیم تا به حکمرانی مردمی برسیم.

وی از نگاه ویژه دولت سیزدهم به تشکل‌های مردمی خبر داد و افزود: تشکیل قرارگاه محرومیت زدایی در استانداری بر همین اساس شکل گرفته است.

استاندار اصفهان با اشاره به برگزاری جلسات متعدد در حوزه تقویت و توسعه تشکل‌های مردمی که تاکنون ۲۹ جلسه شکل گرفته، خاطرنشان کرد: تشکل‌های مردمی به استانداری برنامه و نقشه راه بدهند تا بر اساس آن حمایت‌های لازم صورت بگیرد.

وی افزود: در جلسه اخیر با مسئولان تهران در حوزه اجرایی کردن طرح جامع آب به توافق رسیدیم و تصمیم‌گیری و سیاستگذاری شده است که در این راستا به جلساتی با فعالان اقتصادی و تشکل‌های مردم نهاد نیاز است.

استاندار اصفهان اظهار کرد: اداره کشور نیازمند مشارکت مردم است و باید مشکلات مردم را با کمک خیران حل و فصل کرد و در راستای رفع مشکل مالیاتی خیریه‌ها جلساتی گرفته شده است.

کد خبر 597718

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.