ساپینتو: همه منتظر اشتباه ما هستند

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: ما دو بازیکن حرفه‌ای‌مان را کنار گذاشتیم که ناراحت هستیم، مایل نبودم ارسلان مطهری و سیدمحمد حسینی بروند. آنها کیفت لازم را داشتند که بمانند، اما مشکل پر بودن لیست را داشتیم و جز این نمی‌توانستیم کاری کنیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم فوتبال استقلال امشب _پنجشنبه بیست‌وهفتم مردادماه_ به مصاف ملوان رفت که با نتیجه سه بر یک به پیروزی رسید. ساپینتو سرمربی تیم فوتبال استقلال در کنفرانس خبری بعد از این بازی، اظهار کرد: در نیمه اول لیاقت بردن را داشتیم و بازی باید سه بر صفر می‌شد، حتی قبل از گل اول ملوان چند موقعیت روی دروازه آنها ایجاد کردیم. خیلی قوی بازی کردیم و فشار آوردیم، حریف هم رو به فوتبال مستقیم آورد. یک اشتباه کوچک در نیمه اول انجام دادیم و ملوان از روی پرتاب اوت به گل رسید. این اشتباه خط دفاعی نبود و اشتباه تمرکزی بود. روی اینها کار کرده بودیم و در دیدار قبل درس عبرت گرفته بودیم، اما گل خوردیم.

وی ادامه داد: در نیمه دوم در شرایطی که با یک گل در حال واگذاری نتیجه بودیم، اما به خودمان و بازیکنانم اطمینان داشتیم. آنها تلاش کردند تا نتیجه بگیریم. این بازی را برابر سپاهان به نمایش گذاشتیم که نتیجه نگرفتیم، روی ذهن بازیکنانم کار کردم که حتی اگر گل خوردند تسلیم نشوند و به بازی برگردند. سیستمی را که در دیدار با سپاهان بازی کردیم، مقابل ملوان ادامه دادیم. در نیمه دوم سیستم بازی را به ۳-۳-۴ تغییر دادم که خوب جواب داد. تعویضی‌های ما خوب ظاهر شدند و با این روند باید بازی‌ها را ادامه دهیم و تسلیم نشویم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه برای قهرمانی نه تنها به ۱۱ نفر نیاز دارید، بلکه باید نیمکتی قوی هم داشته باشید، تصریح کرد: ما دو بازیکن حرفه‌ای‌مان را کنار گذاشتیم که ناراحت هستیم، مایل نبودم ارسلان مطهری و سیدمحمد حسینی بروند. آنها کیفت لازم را داشتند که بمانند، اما مشکل پر بودن لیست را داشتیم و جز این نمی‌توانستیم کاری کنیم.

وی اضافه کرد: می‌خواهیم این برد را به آنها و نفراتی مثل امید حامدی‌فر، عزیزبک آمانوف و زبیر نیک‌نفس که با ما به انزلی نیامدند، تقدیم کنیم. آمانوف با ماست، رقابت سختی بین بازیکنان در تمرین وجود دارد و برای آنها این موضوع خوب است که به سطح بالایی برسند.

کد خبر 597717

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.