برای پیروزی به تبریز آمده‌ایم/ در لیگ بازی آسانی وجود ندارد

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: همیشه به بازیکنانم گفته‌ام هر سه تساوی به‌اندازه یک پیروزی سه امتیازی است و در مقابل تراکتور نیز برای برد وارد زمین خواهیم شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهدی تارتار در کنفرانس‌خبری پیش از دیدار ذوب‌آهن اصفهان در مقابل تراکتور تبریز در ساعت ۱۸:۳۰ و در چارچوب هفته دوم رقابت‌های لیگ‌برتر فوتبال ایران فصل ۱۴۰۲-۱۴۰۱ اظهار کرد: در فصل جاری بازی آسانی وجود ندارد، تمامی تیم‌ها به‌خوبی تقویت و بسته شده‌اند، همچنین سرمایه‌گذاری مناسبی روی تیم‌شان داشتند و مربیان خوبی نیز برای نیمکت‌شان به خدمت گرفته‌اند.

وی افزود: فردا نیز با تیم ریشه‌دار و اصیل تراکتور بازی داریم، هر دو تیم ذوب‌آهن و تراکتور از تیم‌های با اصالت فوتبال ایران به‌حساب می‌آیند، به‌همین دلیل امیدوارم بازی زیبایی از آب در بیاید و همه از تماشای این دیدار لذت ببرند. همچنین به‌جز نادر محمدی که محروم است دیگر بازیکنان‌مان را در اختیار داریم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن در خصوص بدون تماشاگر بودن بازی در ورزشگاه یادگار امام تبریز خاطرنشان کرد: واقعاً دوست داشتیم که هواداران در ورزشگاه حضور داشته باشند و بازی را از نزدیک تماشا کنند، اما خب مشکلاتی وجود دارد که باید برطرف شود تا هرچه سریع‌تر تماشاگران به ورزشگاه‌ها بیایند. امیدوارم ما بتوانیم با تمرکز بالا و تلاش فراوان، با ارائه یک بازی حساب‌شده تیم خوب تراکتور را در زمین خودش شکست دهیم.

تارتار با تاکید بر اینکه تیمش فقط برای سه امتیاز به تبریز آمده گفت: ما فقط برای پیروزی و کسب سه امتیاز بازی می‌کنیم. از روزی که من مربیگری کرده‌ام همیشه به بازیکنانم متذکر شده‌ام که هر سه مساوی ارزش یک برد را دارد و بهتر است که همه بازی‌ها را برای بردن به میدان برویم و مقابل حریفان بایستیم و اگر یک بازی را هم شکست بخوریم خیلی زود می‌توانیم با پیروزی‌های بعدی آن را جبران کنیم، از همین‌رو فردا هم برای پیروزی بازی خواهیم کرد و امیدوارم هر تیمی که استحقاق بردن دارد به حقش برسد.

وی همچنین بیان کرد: من سال دومم است که در ذوب‌آهن به‌عنوان سرمربی فعالیت می‌کنم؛ تقریباً ۹۰ درصد از شاکله تیم‌مان را حفظ کرده‌ایم؛ اما بودجه لازم برای رقابت با تیم‌های مدعی را در اختیار نداریم. فقط می‌توانیم حریف سرسختی برای مدعیان باشیم و قطعاً رقیبان به راحتی نمی‌توانند ما را شکست دهند.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن در پایان پاسخ به این سوال که تمیروف بازیکن مدنظر ذوب‌آهن است یا خیر؟ اظهار کرد: هم‌اکنون تیم‌مان در خط حمله تکمیل است و نیازی به بازیکن جدیدی در خط‌تهاجمی‌مان نداریم.

کد خبر 597688

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.