پیشرفت ۴۰ درصدی شهرک مشاغل کارگاهی خیام

شهردار مبارکه گفت: آماده‌سازی و احداث شهرک مشاغل کارگاهی خیام با پیشرفت ۴۰ درصدی و اعتباری بالغ بر ۲۵ میلیارد تومان در حال انجام است.

محمدمهدی احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: راه‌اندازی شهرک خیام مبارکه یکی از مهم‌ترین مطالبه‌های مردمی شهرستان مبارکه است و در این زمینه به همکاری دولت در تأمین زیرساخت‌ها و تأسیسات نیاز داریم.

وی افزود: در صورت تکمیل هرچه سریع‌تر این پروژه، تا حد زیادی از معضلات شهری کاسته خواهد شد و درآمد پایداری برای مجموعه شهرستان محقق می‌شود.

شهردار مبارکه با بیان اینکه تاکنون عملیات خاکی، تأسیسات، جاده‌کشی و جدول‌گذاری این پروژه انجام شده است، خاطرنشان کرد: ساماندهی مشاغل شهری، صیانت از حقوق شهروندان است که موجب زیبایی بصری و ایجاد آرامش بیشتر در شهر می‌شود.

احمدی تصریح کرد: تلاش برای رفع این مشکلات از یک‌سو و نیاز شهری به این مشاغل از طرف دیگر، متولیان شهری مبارکه را بر آن داشت تا تدبیر لازم برای ساماندهی مشاغل شهری را اتخاذ کنند.

وی بابیان اینکه راه‌اندازی این سایت یکی از اولویت‌های مدیریت شهری محسوب می‌شود، اظهار کرد: نابسامانی و ترافیک بلوار شهید نیکبخت به‌عنوان ورودی شهر، یکی از معضلاتی است که درحال‌حاضر با آن روبه‌رو هستیم.

شهردار مبارکه با بیان اینکه با ایجاد فضای مناسب سعی در جابه‌جایی بعضی مشاغل شهری داریم، گفت: بسیاری از شهروندان از سروصدا و آلایندگی واحدهای صنفی گلایه دارند و شکایت‌های زیادی را در شهرداری مطرح می‌کنند.

کد خبر 597637

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.