ثبت‌نام ۳۰۰ دانشجو در طرح ملی «حامیم»

دبیر استانی طرح ملی «حامیم» گفت: ۳۰۰ دانشجو در سراسر کشور موفق به ثبت‌نام در این طرح شدند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سیدروح‌الله فیاض در آئین افتتاحیه طرح ملی حامیم که روز پنجشنبه _بیست‌وهفتم مردادماه_ در دانشگاه خوارزمی برگزار شد، هدف از برگزاری طرح ملی «حامیم» را توانمندسازی فعالیت فرهنگی دانشگاه‌های کشور دانست و اظهار کرد: حامیم، مخفف حلقه‌های میانی و اشاره به حامیم در قرآن است.

وی در ادامه بابیان اینکه برگزاری طرح حامیم برای دانشجویان در کشور از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی تأکید شده است، افزود: دانشجویان در این دوره آموزش‌های لازم در عرصه‌های فرهنگی و اجتماعی را کسب می‌کنند.

دبیر استانی طرح ملی حامیم با بیان اینکه این طرح با برگزاری کمیته‌های مختلف پشتیبانی، خواهران، محتوایی و آموزش اجرا می‌شود، تصریح کرد: در این طرح، کارگاه‌های مهارتی همچون فن بیان، شبکه‌سازی و سایر مهارت‌ها برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه به دنبال این هستیم که فعالان فرهنگی تخصص لازم را کسب کنند، افزود: این دوره از بیست‌وهفتم مرداد تا دوم شهریورماه برگزار می‌شود و در آن از اساتید بنام بهره گرفته شده است.

فیاض اضافه کرد: علاوه بر کارگاه‌های مهارتی، برنامه‌های مختلف ورزشی، حضور مسئولان استان و کرسی‌های آزاداندیشی در این دوره برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه بیش از ۳۰۰ دانشجو برای شرکت در دوره حامیم ثبت‌نام موفق داشته‌اند، تصریح کرد: همه دانشجویانی که ثبت‌نام اولیه کرده بودند، گزینش شده‌اند.

کد خبر 597572

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.