مجوز فعالیت صرافی Crypto.com در بریتانیا

صرافی Crypto.com که یک استارتاپ هنگ کنگی است که بستر مناسبی برای معاملات رمزارزها با نقدینگی بالا را فراهم کرده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا, صرافی کریپتو دات کام (Crypto.com) سرویس‌های مالی زیادی مانند کیف پول، کارت MCO Visa، توکن اختصاصی صرافی، خدمات سرمایه گذاری بازار غیرمتمرکز و کارت‌های نقدی بر بستر بلاک چین را ارائه می‌دهد. این صرافی متمرکز درگاه‌های پیشرفته پرداخت از طریق ارزهای دیجیتال را برای کاربران مختلف از طریق سایت‌ها تهیه می‌کند که هر فروشگاهی آنلاینی بتواند به راحتی امکان استفاده از کریپتوکارنسی برای تراکنش‌های کاربران خود فراهم سازند.

اکثر کشورها برای فراهم کردن بستر مناسب فعالیت‌های مالی بر بلاکچین در تلاش هستند و با وضع قوانین ضد پول‌شویی و جلوگیری از سرقت کاربران شرایط را فراهم می‌کنند.

صرافی رمزارزی Crypto.com از ناظر مالی بریتانیا، یعنی اداره اجرایی امور مالی (Financial Conduct Authority) این کشور مجوز فعالیت دریافت کرده و این شروع فعالیت مستقل و قانونی یک صرافی در انگلستان است. این صرافی به بیش از ۵۰ میلیون مشتری در سراسر دنیا خدمات رسانی می‌کند و اکنون مجاز به انجام فعالیت‌های مربوط به دارایی‌های رمزارزی در بریتانیا و برخی کشورهای زیر مجموعه بریتانیا است.

همچنین صرافی کریپتو دات کام در توئیتر اعلام کرد که در هفته‌های آینده به صورت کامل کاربران خود را در جریان روند قوانین جدید می‌گذارد.

کد خبر 597497

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.