ارتقای ایمنی جاده‌های اسپانیا با "اتونومو"

جئوگراما در حال ادغام داده‌های خودروهای متصل اسپانیا از طریق پلت‌فرم داده‌های جابه‌جایی هوشمند "اتونومو" است که باعث بهینه‌سازی پارکینگ‌ها و حمل‌ونقل عمومی، کاهش انتشار گازهای گلخانه‌ای، بهبود مدیریت ایمنی جاده‌ها، مدیریت رفتارهای ترافیکی و کنترل هوشمند مناطق بلااستفاده می‌شود.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، ارائه‌دهنده خدمات اطلاعات موقعیت مکانی "جئوگراما (Geograma)" و سیستم اطلاعات جغرافیایی (GIS) اسپانیا، به‌منظور کمک به ارتقای ایمنی جاده‌های کشور با "اتونومو تکنولوجیز (Otonomo Technologies)"، پلت‌فرم هوشمند داده‌های تحرک، قراردادی چندساله منعقد کرده است که بنا بر آن اتونومو ملزم به ارائه داده‌های وسایل‌ نقلیه چندلایه و متصل به پلت‌فرم ترافیک کشور است. GIS و جئوگراما در حال ادغام این داده‌ها با یکدیگر هستند تا برنامه‌های جدید ایمنی جاده‌ای کشور را بر اساس داده‌های حسگرهای خودروهای پیشرفته موجود توسعه دهند.

پلت‌فرم جئوگراما که در مراکز کنترل ترافیک منطقه‌ای سراسر اسپانیا مستقر شده است، خدمات مبتنی بر داده‌های وسایل‌نقلیه متصل را به آژانس‌های مدیریت ترافیک از جمله خدمات تجزیه‌وتحلیل و نظارت بلادرنگ بر ترافیک ارائه می‌دهد و دلیل انتخاب اتونومو را تمایز منحصربه‌فرد آن در زمینه عمق و وسعت داده‌هایی معرفی کرده که تا پیش از این به آن‌ها دسترسی نداشته است.

جئوگراما معتقد است این داده‌ها بینش‌هایی در اختیار آن قرار می‌دهد که چگونگی ارائه راه‌حل‌های ایمنی جاده‌ای را متحول می‌کند و با توانمندسازی مشتریانش مسیرهایی امن برای رانندگی فراهم می‌آورد.

ارتقای ایمنی جاده‌های اسپانیا با "اتونومو"

جئوگراما دسترسی به طیف وسیعی از اطلاعات جغرافیایی، مدیریت بهینه فرآیندهای عملیاتی و پشتیبانی از تصمیم‌گیری در بخش‌های دولتی و خصوصی را ممکن می‌سازد و اتونومو دسترسی آسان به طیفی از راه‌حل‌های تحرک اختصاصی و ثبت‌شده را فراهم می‌کند که با ارائه بینش‌های آماده، داده‌های خاص شناسایی خودرو، حفظ حریم خصوصی داده‌ها، توانمندسازی مشتریان، محصولات و خدمات همراه است. ادغام این اطلاعات در جئوگراما منجر به تقویت قابلیت‌های موجود کشور در این زمینه می‌شود.

ادغام این پلت‌فرم‌ها با یکدیگر به شهرهای هوشمند امکان مدیریت انتشار گازهای گلخانه‌ای، کنترل هوشمند مناطق بلااستفاده، بهینه‌سازی پارکینگ‌ها و حمل‌ونقل عمومی، همچنین ایجاد شبیه‌سازی‌های مبتنی بر داده برای برنامه‌ریزی‌های کوتاه و بلندمدت را فراهم می‌کند، با بهبود مدیریت ایمنی جاده‌ای از طریق داده‌های واقعی و تاریخی در مورد تصادفات، ترمز گرفتن‌های شدید یا داشتن سرعت در کنار رویدادهای آب‌وهوایی و اصطکاک جاده‌ها به شناسایی بخش‌های خطرناک جاده و برنامه‌ریزی برای بهبودهای لازم کمک می‌کند، با شناسایی تعداد وسایل‌نقلیه، میانگین سرعت و داده‌های مبدا یا مقصد برای تجزیه‌وتحلیل اطلاعات و برنامه‌ریزی تقاضا، پشتیبانی از توسعه زیرساخت‌ها و حمل‌ونقل را تسهیل می‌کند و با ارائه تصویری دقیق از آنچه در سراسر سیستم‌های جاده‌ای اتفاق می‌افتد، دید بی‌سابقه‌ای از رفتارهای ترافیکی در سطح جهانی به دست می‌دهد که جریان‌های ترافیکی بلادرنگ را بهبود می‌بخشد.

ارتقای ایمنی جاده‌های اسپانیا با "اتونومو"

کد خبر 597496

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.