مهم‌ترین اخبار حوادث امروز ایمنا؛ ۲۶ مردادماه

مهم‌ترین اخبار حوادث امروز ایمنا نظیر خودکشی داماد بعد از قتل مادرزن، بازداشت بزرگ‌ترین قاچاقچی مسلح، تصادف صوری و کلاهبرداری از راننده‌های مسن، اعتراف به ۳۰ فقره گردنبند قاپی در کرج، جنایت یک مرد با دو پسرش و حادثه و صدای انفجار در متروی تبریز را در زیر بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهم‌ترین اخبار حوادث امروز _چهارشنبه بیست‌وششم مردادماه_ به شرح ذیل است:

در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر درگیری منجر به قتل در زاهدشهر فسا، بلافاصله مأموران انتظامی بخش شیبکوه به محل حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر فراجا از دستگیری شرور و قاچاقچی مسلح موادمخدر در اقدام اطلاعاتی مرکز عملیات ویژه پلیس مبارزه با موادمخدر فراجا خبر داد.

بیشتر بخوانید

اعضای یک باند کلاهبردار در نجف‌آباد اصفهان که راننده‌های مسن را با تصادفات صوری فریب می‌دادند و پول به جیب می‌زدند، دستگیر شدند.

بیشتر بخوانید

جوان ۲۳ ساله که به علت حمله خرس دچار شکستگی چندین مهره کمری و آسیب به نخاع و ناتوانی در حرکت پاها شده بود در این بیمارستان جراحی شد.

بیشتر بخوانید

رئیس پلیس آگاهی البرز گفت: سارق گردنبند قاپ در شهر تهران دستگیر و در تحقیقات تکمیلی به ۳۰ فقره سرقت با این شیوه اعتراف کرد.

بیشتر بخوانید

بیست‌وهشتم آذر سال ۹۹ درگیری خونینی در بهشت سکینه کرج به پلیس اعلام شد و مأموران برای بررسی موضوع راهی آنجا شدند. درگیری در مراسم ختم فردی که به تازگی فوت شده رخ داده بود و آنطور که شاهدان می‌گفتند دو برادر و پدرشان که از شرکت‌کنندگان در مراسم ترحیم بودند با فردی ۴۸ ساله به‌دلیل اختلافات قبلی درگیر شدند و در جریان این درگیری، مرد ۴۸ ساله با ضربات متعدد چاقو زخمی شد و به بیمارستان انتقال یافت.

بیشتر بخوانید

بندر چارک استان هرمزگان با زلزله‌ای به بزرگی چهار ریشتر لرزید.

بیشتر بخوانید

یک افسر پلیس محلی افغانستان امروز (چهارشنبه) اعلام کرد که ۸۰۰ خانواده به دلیل آتش‌سوزی طبیعی که چند روز پیش در بخش فیض‌آباد واقع در ولایت "جوزجان" در این کشور شروع شد، آواره شده‌اند.

بیشتر بخوانید

رئیس پلیس فتا استان اصفهان با اشاره به آغاز ثبت نام قطعی پیاده‌روی اربعین در سامانه سماح، در خصوص سوءاستفاده مجرمان سایبری از متقاضیان هشدار داد.

بیشتر بخوانید

ساعاتی پیش صدای مهیبی همراه با دود در ایستگاه متروی دانشگاه رؤیت و موجب ترس و وحشت مسافران شد.

بیشتر بخوانید

به دنبال اعلام خبر تیراندازی با سلاح گرم به سمت رئیس سازمان میادین شهرداری کرج توسط شخصی ناشناس در بلوار طالقانی شمالی کرج، شناسایی و دستگیری متهم در دستور کار پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید

کد خبر 597490

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.