Matebook E Go هواوی چه ویژگی‌هایی دارد؟

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که لپ‌تاپ Matebook E Go هواوی با تراشه Snapdragon 8cx Gen 3 به زودی معرفی می‌شود.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، هواوی همچنان به معرفی محصولات جدید خود ادامه می‌دهد و در سال جاری دستگاه‌های مختلفی از جمله گوشی‌های هوشمند و تبلت رونمایی کرده است. این شرکت قصد دارد به زودی لپ‌تاپ جدید خود به نام Matebook E Go را نیز معرفی کند. یک افشاگر اعلام کرده است این لپ‌تاپ جدید هواوی به سیستم‌عامل ویندوز ۱۱ مجهز خواهد بود و احتمالاً با نام Matebook E Go وارد بازار می‌شود.

با توجه به مطالب منتشر شده، ممکن است لپ‌تاپ جدید هواوی از تراشه Snapdragon 8cx Gen 3 بهره ببرد؛ این محصول گواهی 3C را نیز دریافت کرده است، بنابراین انتظار می‌رود که به‌زودی رونمایی شود. البته هنوز تائیدیه‌ای درباره معرفی این لپ‌تاپ وجود ندارد، اما احتمال دارد شرکت هواوی جزئیاتی از آن به اشتراک بگذارد.

تراشه Snapdragon 8cx Gen 3 به مصرف بسیار بهینه انرژی و عملکرد مناسب مشهور است. این سیستم-روی-چیپ (SoC) بر پایه لیتوگرافی پنج نانومتری تولید شده است؛ بنابراین عمر باتری لپ‌تاپ‌های مجهز به این تراشه حتی به چند روز نیز می‌رسد. تراشه Snapdragon 8cx Gen 3 سرعت پردازش قابل‌توجهی دارد و اجرای روان عملکردهای چند وظیفه‌ای را تا ۸۵ درصد بهبود می‌بخشد. این سیستم-روی-چیپ با بهره گرفتن از هوش مصنوعی، یک لایه امنیتی اضافه برای دستگاه ایجاد می‌کند.

کد خبر 597413

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.