شهرجردی نخستین فینالیست کاراته ایران

ابوالفضل شهرجردی به‌عنوان نخستین کاراته‌کای ایران در بخش کاتای تیمی به فینال رقابت‌های بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی راه پیدا کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در حاشیه یازدهمین روز از پنجمین دوره مسابقات بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی در قونیه ترکیه، ابوالفضل شهرجردی نماینده کاتا انفرادی آقایان کشورمان پس از اجرای دو کاتا و قرارگیری در جایگاه اول گروه خود به فینال این رقابت‌ها راه یافت.

شهرجردی در دور اول با امتیاز ۲۵.۲۰ در حایگاه اول قرار گرفت و کشورهای آذربایجان، اندونزی، الجزایر، سنگال، افغانستان، ترکمنستان و موریتانی به ترتیب در جایگاه‌های دوم تا هشتم گروه یک گرفتند.

نماینده کاتا انفرادی آقایان کشورمان در دور دوم نیز با امتیاز ۲۵.۲۰ در جایگاه اول گروه خود ایستاد و اولین فینالیست کاراته ایران در بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی شد. پس از شهرجردی نمایندگان کشورهای اندونزی، آذربایجان و الجزایر به ترتیب در جایگاه‌های دوم تا چهارم قرار گرفتند.

به گزارش ایمنا، رقابت‌های کاراته در مسابقات بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی از امروز چهارشنبه بیست‌وششم مردادماه آغاز و تا پنجشنبه بیست‌وهفتم مردادماه با حضور ۲۲۹ ورزشکار از ۳۰ کشور پیگیری خواهد شد.

کد خبر 597376

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.